וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו למען שלום בית

האיטלקי הצהיר כי לא יאפשר לבנות הזוג של שחקניו לשהות יחד עם הנבחרת האנגלית במונדיאל. למפארד: "יש לו מגע של זהב"

יומיים אחרי שההוביל את נבחרת אנגליה להעפלה למונדיאל בדרום אפריקה עם תצוגה נפלאה שהסתיימה ב-1:5 על קרואטיה בוומבלי, הבהיר פאביו קאפלו כי תחת השגחתו לא תחזור המהומה התקשורתית שאפיינה את הנבחרת האנגלית במונדיאל בגרמניה.

כזכור, איפשר מאמן הנבחרת דאז סוון גוראן אריקסון לבנות הזוג של שחקניו לשהות בבית המלון של הנבחרת, מה שגרם להתקפות בלתי פוסקות של צלמי פפראצי על המלון, ששיבשו את הכנות הנבחרת. ריו פרדיננד הודה אז לאחר הטורניר: "הכדורגל הפך למשני בתוך הטירוף הזה, זה היה כמו קרקס".

אצל קאפלו, כך הבטיח הגנרל האיטלקי, התמונות הללו לא יחזרו. "אנחנו נגיע לשם כדי לשחק כדורגל, לא לחופשה", הוא אמש בהתייחס לסוגיית נשות השחקנים, המעסיקה מדי יום את צהובוני הממלכה. "אני מקווה שתהיה לנו שהות ממושכת בדרום אפריקה, אבל לשחקנים שלי יהיה יום אחד בשבוע עם משפחותיהם, אחרי כל משחק, וזה מספיק. אם הנשים לא ירצו להגיע עד לשם בשביל יום אחד בלבד, עדיף שיישארו בבית".

בינתיים ממשיך קאפלו לסחוט מחמאות מכל עבר, כשאפילו התקשורת האנגלית צמאת הדם מתקשה למצוא דברים שליליים לכתוב עליו בעקבות המאזן המושלם במוקדמות המונדיאל עד כה (שמונה ניצחונות בשמונה משחקים ויחס שערים של 4:31).

"ההיסטוריה מוכיחה שקאפלו צודק בכל ההחלטות הגדולות שלו", הילל פרנק למפארד את מאמנו. "הוא הצליח בכל מקום בו אימן וזה לא היה במקרה. הוא מאמן פנטסטי עם מגע של זהב שגרם לנו לעבוד ביחד כקבוצה וכיחידה אחת. אפשר לראות את התוצאות של התהליך הזה בכל משחק בקמפיין הזה, וזה מעניק לנו ביטחון שהוא ימשיך כך גם במונדיאל עצמו, כשיגיע ההחלטות הקשות על ההרכב".

"מעתה אנחנו משחקים תחת לחץ מסוג שונה כי עם ההצלחה הגיעו ציפיות רבות, אבל אנחנו חסינים לדברים האלה. אסור להיכנס למרה שחורה בימים רעים ואסור להסתחרר בתקופות טובות. קאפלו שומר אותנו בפוקוס בעניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully