וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק בפיגור מהפגרה

שלושה מכוכבי יריבת הפועל תל אביב בשבוע הבא חזרו פצועים מפגרת הנבחרות, המאמן טוני מוובריי מוטרד מהעומס הרב

פחות משבוע לפני הגעתה של סלטיק לישראל למשחק פתיחת שלב הבתים בליגה האירופית מול הפועל תל אביב, הביע מאמן הירוקים, טוני מוובריי, חשש מהעומס הגדול שמוטל על שחקניו בעקבות פגרת הנבחרות בשבוע החולף. למאמן האנגלי, שהוביל את קבוצתו לפתיחה מושלמת של שלושה ניצחונות בשלושת משחקי הפתיחה של הפרמיירליג הסקוטית, יש לא פחות מ-13 שחקנים שחזרו אתמול (חמישי) מהופעות בינלאומיות, וחלקם אף סבלו מפציעות במדי נבחרותיהם.

סקוט בראון נפצע במשחקה של סקוטלנד מול מקדוניה בשבת ושיחק עם כאבים חזקים מול הולנד ברביעי, השוער הפולני ארתור בורוץ' נפגע בירכו בתבוסה לסלובקיה והקשר איידן מקגידי נופה מסגל נבחרת אירלנד לפני המשחק בקפריסין בגלל פציעה. בכך הצטרפו השלושה לחלוץ הרכש הפצוע מארק אנטואן פורטון.

"זה אף פעם לא אידיאלי לחזור לשבוע חשוב אחרי פגרת נבחרות", אמר מוובריי לקראת שני המשחקים הקשים של הירוקים, מול דאנדי יונייטד בשבת ומול הארטס בראשון הבא, כשבתווך כאמור הם יקפצו לבלומפילד למשחק מול האדומים של אלי גוטמן. "הצד החיובי הוא ששני משחקי הליגה יהיו אצלנו בבית. הצד השלילי הוא ששתי היריבות שלנו יתחרו העונה על האליפות בסקוטלנד. אני לא יודע כמה שחקנים בינלאומיים יש לדאנדי, אבל אני משוכנע שהם עשו הכנה טובה יותר למשחק מאיתנו".

בינתיים הודיעה אופ"א על שיבוץ צוות שופטים בלגי למשחק, שיכלול הפעם לא פחות משישה שופטים. כחלק מהניסוי החדש בכל משחקי הליגה האירופית יצטרפו לשופט הראשי פול אלרטס, לשני קווניו ולשופט הרביעי שני שופטים נוספים, שכל תפקידם יהיה לעמוד בסמוך לקו השער על מנת לקבוע במקרים בהם קיים ספק האם הכדור חצה את הקו או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully