וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות משמיים לנדאל?

הספרדי שוב סבל מכאבים בבטנו אך המשיך ברבע הגמר מול גונזאלס לפני שהגשם עצר את המשחק כשנדאל מוליך 6:7, 6:6

תמונת חצאי הגמר של טורניר הגברים באליפות ארצות הברית הייתה אמורה להתברר הלילה (בין חמישי לשישי), אך הגשם שהגיע במפתיע לניו יורק אחרי עשרה ימים חמימים גרם להפסקתו של רבע הגמר האחרון בין רפאל נדאל לפרננדו גונזאלס במצב של 6:7, 6:6 לספרדי.

נדאל סבל פעם נוספת מכאבים בבטנו, פציעה שמדאיגה מאוד את אוהדיו מתחילת הטורניר ומנגד מעניקה זיק של תקווה לנבחרת ישראל לקראת חצי גמר גביע דייויס בסוף השבוע הבא, ונזקק לטיפול רפואי במערכה הראשונה בה גרר אותו הצ'יליאני העיקש לשובר שוויון בו ניצח נדאל 4:7.

במצב של 2:2 במערכה השנייה הגיע המבול הראשון שגרם להפסקה של 35 דקות, ולאחר שהמשחק התחדש הגיעו השניים לשובר שוויון נוסף, לפני שהגשם חזר לאצטדיון ארתור אש ושלח את שניהם בחזרה לחדר ההלבשה. מארגני הטורניר דחו את המשך המשחק להערב, והוא שובץ בין שני משחקי חצי גמר הנשים - סרינה וויליאמס וקים קלייסטרס יתעמתו ב-19:30, לאחר מכן ישלימו נדאל וגונזאלס את משחקם, ואז יעלו קרוליין ווז'ניאקי ויאנינה וויקמאייר לחצי הגמר השני.

המנצח במשחק הדחוי יפגוש בחצי הגמר את חואן מרטין דל פוטרו, שסיים את דרכו של מארין סיליץ' עם ניצחון משכנע 6:4, 3:6, 2:6, 1:6. הקרואטי המדורג 16 המשיך בתחילת המשחק במומנטום מהניצחון הנהדר שלו על אנדי מארי בסיבוב הקודם, ניצח 4:6 במערכה הראשונה ושבר ליתרון 1:3 במערכה השנייה, אבל אז איבד ריכוז לחלוטין ואיפשר לארגנטינאי להשתלט על המשחק.

המדורג שישי ניצח ב-17 מ-20 המשחקונים הבאים, כשהוא מנצל את 53 השגיאות הלא מחוייבות של סיליץ' עד תום עם ניצול מקסימלי של שמונה מתוך שמונה נקודות השבירה שלו, בדרך לשחזור הישג השיא שלו בטורנירי גרנד סלאם אחרי שהעפיל לחצי גמר הרולאן גארוס האחרון. בחצי הגמר השני, שייערך בשבת אחר הצהריים לפני גמר הנשים, ייפגשו כזכור רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully