וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: בלאט ורוסיה נשארו בחיים

רוסיה ניצחה את קרואטיה 59:62, ושמרה על סיכוי לרבע הגמר. יוון (76:84 על גרמניה) וצרפת (57:83 על מקדוניה) מושלמות

צביקה שרף ושחקניו כבר בארץ הקודש, אבל זה לא מונע מאליפות אירופה להימשך, כאשר היום (שישי) יצא לדרך שלב הבתים של הטורניר, המקדים את רבעי הגמר. בשלב הנוכחי קיימים שני בתים של שש קבוצות, כאשר הערב משוחק המחזור הראשון של בית ה', ובשבת ייצא לדרך בית ו', המעניין יותר.

במשחק שפתח את היום ניצחה רוסיה את קרואטיה 59:62 ושמרה על סיכויים לסיים בין ארבע הראשונות בבית כדי להגיע לרבע הגמר. יוון ממשיכה להוביל את הבית אחרי שניצחה את גרמניה 76:84 ושמרה על מאזן מושלם באליפות. נבחרת נוספת שהשיגה את ניצחונה הרביעי באליפות הייתה צרפת, שהביסה את מקדוניה 57:83, ויחד עם יוון היא מוליכה את הבית.

כזכור, הנבחרות העפילו לשלב הבתים השני כשהן סוחבות את הנצחונות מהשלב הקודם, למעט נצחונות על נבחרות שלא העפילו. כרגע, טבלאות הבתים נראות כך:

בית ה':
1. יוון - 6 נקודות
2. צרפת - 6 נקודות
3. קרואטיה - 4 נקודות
4. רוסיה - 4 נקודות
5. גרמניה - 4 נקודות
6. מקדוניה - 3 נקודות

בית ו':
1. טורקיה - 4 נקודות
2. סלובניה - 3 נקודות
סרביה - 3 נקודות
4. ספרד - 3 נקודות
5. פולין - 3 נקודות
6. ליטא - 2 נקודות

רוסיה - קרואטיה 59:62

אחרי שניצחה את לטביה והפסידה לצרפת ולאחר מכן במפתיע לגרמניה, ידעה רוסיה כי עליה להתחיל לשחק טוב יותר אם ברצונה להעפיל לרבע הגמר, וכל זאת מבלי להזכיר את הנסיון הבלתי אפשרי לשמור על התואר המרשים שלה. אז עדיין לא בטוח שהנבחרת של בלאט הייתה במיטבה, אבל לפחות היא השיגה ניצחון חשוב על קרואטיה, שיכולה להיות אחת הנבחרות שייאבקו נגדה על מקום בין ארבע הראשונות בבית.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, ושתי הנבחרות הגיעו למאני טיים במצב של שוויון. למעשה, סרגיי ביקוב היה האחרון שהעלה את הרוסים ליתרון של יותר משתי נקודות, וזה קרה כמעט חמש דקות לסיום. הקרואטים דהרו בעקבות הרוסים והישוו פעם אחר פעם, אלא שניקולה וויצ'יץ' החטיא זריקת עונשין 14 שניות לסיום, מה שאילץ את חבריו לחפש את השלשה. בצעד תמוה, פופוביץ' דווקא ניסה לקלוע מהשתיים כשנותרו שניות ספורות לסיום, עשה זאת ללא הצלחה, וחיסל את הסיכויים של הקרואטים.

טימופיי מוזגוב הוביל את הנבחרת הרוסית עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים. ביקוב, פרידזון וקלי מקארתי הוסיפו 9 נקודות כל אחד. מריו קאסון הוביל את הקרואטים עם 13 נקודות, זוראן פלאניניץ' הוסיף 12 ומרקו באניץ' סיים עם 11.

יוון - גרמניה 76:84

גרמניה היא הנבחרת הפתיעה של השלב הראשון, ואין ספק שהיא גם עשתה חיים קשים לנבחרת הטובה עד עכשיו, אבל בסופו של דבר יוון הייתה חזקה מדי גם הפעם, ולמעשה השתלטה על המשחק כבר מתחילתו. גרמניה כבר נקלעה לפיגור דו ספרתי ברבע השני, אבל הייקו שפרצ'יק ורובין בנזיג החזירו אותה לעניינים, ולרדיפה אחרי החבורה המוצלחת של יונאס קזלאוסקאס. ברגעים מסויימים ברבע השלישי זה נראה אבוד, אבל ברגעים משמעותיים יותר ברבע האחרון הייתה תקווה, כשבסופו של דבר יוון אבדה קשה מאוד במאני טיים כדי להמנע מטעויות דרמטיות.

וסיליס ספאנוליס הוביל את הנבחרת היוונית עם 20 נקודות ו-7 אסיסטים, סופוקליס שחורציאניטיס תרם 14 מהצבע ואנטוניס פוציס סיים עם 12. שפרצ'יק קלע 23 נקודות לגרמניה (5 מ-5 לשלוש), בנזיג הוסיף 16.

צרפת - מקדוניה 57:83

הנבחרת המאכזבת של המוקדמות הוכיחה לאחת הנבחרות המפתיעות בשלב הזה שמקומה לא בין שמונה הטובות באירופה. הצרפתים סגרו עניין כבר ברבע הראשון, אז פתחו פער של 15 נקודות, שרק הלך וצמח בדרך ל-18:49 בהפסקה. אחוזים נהדרים מהשלוש, פיזיות בצבע ובעיקר הגנה אימתנית, לא הותירו סיכוי למקדונים שנראו כאילו ויתרו על המשחק בשלב מוקדם מאוד.

ההמשך לא היה פחות כואב עבור המקדונים, הצרפתים לא הירפו (67 אחוזים מהשלוש במשחק) ורק כשעלו ליתרון של 30 הפרש, החליט המאמן קולה לפרגן לכל שחקני הספסל שלו. נאנדו דה קולו (3 מ-5 לשלוש) ופלורן פייטרוס הובילו את הטריקולור עם 14 נקודות כל אחד, עלי טראורה, טוני פארקר וניקולה באטום הוסיפו 13 כל אחד. אצל המקדונים, אף שחקן לא קלע בדאבל-פיגרס כאשר סוקולוב, גצ'בסקי וג'רמיה מאסי סיימו עם 9 נקודות כל אחד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully