וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס וואלאס: "אייברסון - מהגארדים הגדולים בהיסטוריה"

השחקן הוותיק הוצג בממפיס לצד הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, ואמר בעצמו: "זה כואב. אנשים מנסים לשים אותי בכיסא נדנדה"

אז זהו זה, אחרי שבועות רבים של אי-בהירות ושמועות שקשרו אותו לניו יורק, לשארלוט, למיאמי, לקליפרס ולמספר קבוצות אחרות, החליט אלן אייברסון לקבל את ההצעה של מממפיס, ולחתום בה באופן רשמי. אמש (רביעי) הודיע הגארד הוותיק דרך הטוויטר שלו כי יבלה את העונה הקרובה שלו בשורות הגריזליס, בה הוא צפוי להרוויח כ-3.5 מיליון דולר (לאחר שבעונה שעברה קיבל 21 מיליון דולר מדטרויט, לשם השוואה).

אייברסון אמנם קיווה לקבל הצעה גבוהה יותר, ומקבוצה שחושבת גבוה יותר, אלא שהשנה האחרונה והרעה שלו לא השאירה מקום רב להצעות אטרקטיביות רבות, וכל שנותר לשחקן הוותיק היה לקבל את הצעתה של ממפיס, שמשום מה החליטה לעבות את הקו האחורי המוכשר שלה, שכולל גם את או ג'יי מאיו ומייק קונלי הצעירים, בדמות מעט מפוקפקת.

הערב הוצג הגארד בממפיס, ותוך שהוא יושב לצד הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, כריס וואלאס, השניים ניסו להסביר את הצעד המעט משונה - משני הצדדים. "אנחנו נרגשים להודיע על החתימה של אלן. הוא אחד הגארדים הגדולים בהיסטוריה של הליגה, וזהו יום נהדר עבור המועדון, האוהדים שלנו והעיר ממפיס", פתח וואלאס הנרגש את מסיבת העיתונאים החגיגית.

"יש לו הרבה שנים לתת בכדורסל והוא נחוש. הוא הביע בפנינו את הרצון שלו לקחת את הקבוצה לרמה אחרת לגמרי של הצלחה", הוסיף וואלאס הנרגש. לאחר מכן קיבל אייברסון את הבמה. "השנה הזאת הולכת להיות אישית עבורי. זה פחות או יותר כמו לחזור לעונת הרוקי שלי. זה כואב, אני קורא עיתונים ורואה בטלוויזיה מה אנשים אומרים עלי. הם מנסים לשים אותי בכיסא נדנדה", אמר השחקן.

* מינסוטה שלחה לניו אורלינס את בובי בראון ודריוס סונגאילה, וקיבלה חזרה את אנטוניו דניאלס ובחירת סיבוב שני בדראפט של 2014. "לאנטוניו יש את היכולת לשחק בשתי עמדות הגארד, והוא יספק לנו מנהיגות וגיוון לקו האחורי", אמר הג'נרל מנג'ר של מינסוטה, דייויד קאן. מהעבר השני, אמר הג'נרל מנג'ר של ההורנטס, ג'ף באוור: "הצעד הזה מוסיף לנו עומק. סונגאילה מביא לנו קשיחות ונסיון, ואנחנו מכירים את בובי מהתקופה ששיחק איתנו בליגת הקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully