וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "ניתן עונה מצוינת"

10.9.2009 / 19:00

קשר מכבי תל אביב מתכונן לבני יהודה, מאמין שהשנה הזו תראה אחרת ולא רוצה טיול בכדור פורח. ראלדס ינחת בשישי

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המשחק המרכזי של המחזור, בו תארח הקבוצה את בני יהודה ביום שני הקרוב בבלומפילד. הקשר תמיר כחלון, שסובל ממתיחה חזקה בשרירי המפשעה, נמצא בספק גדול למשחק, כמוהו גם המגן החולה יובל שפונגין, שאף שוחרר השבוע מסגל הנבחרת בשל מחלתו.

ביום שישי בצהריים צפוי לנחות בישראל הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס, שסיכם עקרונית את תנאיו הכספיים בקבוצה ולמעשה מה שמפריד בינו ובין חתימה במועדון הן רק הבדיקות רפואיות. ראלדס, 28, שהיה מועמד למספר קבוצות במקסיקו ושמו הוזכר גם כמועמד לאברטון האנגלית, יצטרף בכך לשני הזרים הנוספים של הקבוצה, הסלובני אנדריי קומאץ' והסרבי איביצ'ה אילייב שחתמו בשבועות האחרונים.

ייני התבגר, לא רוצה טיול בכדור פורח

"זה נכון שהמשחק נגד בני יהודה יהיה קרב של מקום ראשון נגד מקום שני, אבל זו רק תחילת עונה ואני מרוצה מהעובדה שיש לנו שני ניצחונות עד כה", אמר קשר הקבוצה שרן ייני לוואלה! ספורט לקראת ההתמודדות המסקרנת מול הזהובים. "אנחנו רוצים להמשיך לעבוד קשה ולשחק טוב כפי ששיחקנו עד עכשיו ולנצח כמה שיותר. הפגרה לא פגעה לנו במומנטום, עבדנו קשה והיו לנו כמה משחקי אימון. אני בטוח שהעבודה הקשה והעובדה שאנחנו שומרים על המרקם החברתי תוביל אותנו להישגים".

ייני התייחס לעובדה שהמשחק נגד בני יהודה יעיד על כוונות הצהובים לעונה: "אנחנו מתכוננים לכל משחק באותה צורה, כמובן שצריך לתת להם את הכבוד הראוי על כך שהם שיחקו באירופה, אבל לא נתכונן באופן שונה למשחק. אפשר להגיד שהמשחק הזה יהווה מבחן כוח למכבי".

במחזור הפתיחה של העונה שעברה כבש ייני בדקה ה-93 את שער הניצחון נגד הזהובים (1:2) וקיבל כצ'ופר טיול בכדור פורח: "אני לא חושב שייתנו לי השנה שוב כדור פורח, סיימתי עם השטויות. הלוואי שאכבוש, אבל זה לא תלוי בי. אני מרגיש שסומכים עליי יותר העונה ואני מקווה להוכיח את עצמי ממשחק למשחק ולתת בחזרה".

ייני, כמו יתר חבריו, מרגיש שהעונה יש משהו שונה באווירה בתוך הקבוצה והדבר מתבטא גם על הדשא: "אני חושב שזה שאנחנו עובדים ומשחקים אחד בשביל השני, נותנים מעצמנו ואוהבים מאוד אחד את השני, נותן לנו קצת יותר כוח קבוצתי וקצת יותר ביטחון. עם הניצחונות אנחנו רואים יותר רגעים של כדורגל יפה, אני מקווה שלמשחק יגיעו כמה שיותר אוהדים, אנחנו נשחק כמה שיותר טוב וניתן עונה מצוינת".

הקשר הצעיר מתייחס גם לציפיות הנמוכות וחוסר הלחץ שהיו בקבוצה במהלך הקיץ: "אני לא חושב שעניין הלחץ משנה, כי גם אם היה עלינו לחץ וציפיות בתחילת העונה היינו עובדים באותה צורה והתוצאות מגיעות בגלל העבודה הקשה בלי קשר לרמת הלחץ או הציפיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully