וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו לא כמו צ'לסי

אלכס פרגוסון הכחיש כי יונייטד רכשה באופן לא חוקי את פול פוגבה. ארשבין יחמיץ את שני המשחקים הקרובים של ארסנל

מאז העונש הקשה שקיבלה צ'לסי בגין צירופו הלא חוקי של גאל קקוטה הצעיר, דומה כאילו הסיפור הגדול בכדורגל האנגלי ממשיך לכלול מועדוני צמרת וכדורגלנים צעירים ומוכשרים, בעיקר מצרפת. מספר ימים אחרי שפיפ"א גזרה על צ'לסי עונש חסר תקדים, התלוננה לה האבר, מהליגה השניה בצרפת, כי מנצ'סטר יונייטד "חטפה" ממנה את קפטן נבחרת הנערים הצרפתית, פול פוגבה, תוך שהיא יוצרת קשר ישיר עם הורי השחקן ו"מציעה סכומים אסטרונומיים עבור ילד בן 16", לדברי נשיא לה האבר, ז'אן פייר לובל.

הערב (חמישי), מספר ימים אחרי התלונה שהגישה הקבוצה הצרפתית, הגיב לראשונה מאמן השדים האדומים, אלכס פרגוסון, לטענות הקשות שהופנו כנגד קבוצתו. "תמיד יכניסו את מנצ'סטר יונייטד לסיפורים האלה כי אנחנו הקבוצה הכי גדולה, אפילו שאין לנו קשר למצב. הרבה אנשים קפצו על העגלה, אבל אני יכול להבטיח שמנצ'סטר יונייטד התנהגה כמו שצריך בכל ההתנהלות שלה עם שחקנים צעירים והוריהם", כך על פי פרגוסון.

הסקוטי הוותיק הוסיף כי תשלום מוקדם להורה על מנת להביא את השחקן יהיה "כאב הראש" הכי גדול שיכול להיות. "האשמה הזו הגיעה ממנהל מתוסכל של קבוצה צרפתית, וכעת הוא יצטרך לסגת ממנה. מה שמועדונים אחרים עושים זה נושא למחלוקות רבות כרגע, אבל אני בטוח לגמרי בקבוצה שלנו", הוסיף פרגוסון.

ארסנל לא מפסיקה להיפצע

ביום שבת תתחדש הליגה האנגלית, אבל מי שייפגע ותיפגע הם אנדריי ארשבין וארסנל. החלוץ הרוסי של התותחנים יחמיץ כנראה את שני משחקיה הקרובים של הקבוצה בגין פציעה. ארשבין שיחק 90 דקות במשחקה של נבחרתו בניצחון 1:3 על ווילס, מה שגרם להחרפה של הפציעה במפשעתו.

ארשבין ייחסר לתותחנים במשחק הליגה נגד מנצ'סטר סיטי בחוץ וכן במשחק הפתיחה של ליגת האלופות בבלגיה נגד סטנדרד ליאז' ביום רביעי הבא. "הוצאתי אותו במשחק נגד מנצ'סטר יונייטד בגלל הפציעה. הוא לא שיחק במשחק הראשון של רוסיה, אבל שיחק אמש נגד וויילס כשלא היה צריך לשחק", אמר מאמן ארסנל המאוכזב, ארסן ונגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully