וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באיירן יודעת לחזור מפיגור

יריבת מכבי חיפה ביום ג' פיגרה 1:0 בדורטמונד, אבל שבה ל-1:5 גדול. לברקוזן ממשיכה לנצח אחרי 2:3 בוולפסבורג

המחזור החמישי בבונדסליגה, לאחר ההפוגה לטובת משחקי הנבחרות, טמן בחובו מספר משחקים מרתקים בסיומם קיוו המבורג ולברקוזן להתבודד בפסגת הטבלה. עבור האחרונה זה עבד אחרי 2:3 בוולפסבורג ומואחר יותר הקבוצה של ברונו לבאדיה ניצחה גם היא, 1:3 את שטוטגרט.

באיירן מינכן מצידה המשיכה לטפס בטבלה ורגע לפני ההגעה למפגש ליגת האלופות נגד מכבי חיפה, התגברה על פיגור והביסה את דורטמונד 1:5 בחוץ. בורוסיה מנשנגלאדבך רצתה להיצמד לצמרת עם ניצחון חוץ בנירנברג, אבל חזרה הביתה בלי נקודות אחרי הפסד 1:0.

דורטמונד - באיירן מינכן 5:1

שלושה ימים לפני שהיא מגיעה לאצטדיון רמת גן, למשחקה הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות, הראתה באיירן מינכן פעם נוספת שהגלגלים של המכונה משתמנים להם לאיטם עם עוד ניצחון גדול נגד יריבה בעלת שם.

כשפרנץ בקנבאואר ביקר את מרכז ההגנה של באיירן ערב המשחק ואמר בין היתר ש"אולי השחרור של לוסיו היה טעות", הוא כנראה התכוון למה שקרה למשל בדקה ה-10 היום בסיגנל אידונה פארק, אז זכתה הקבוצה הביתית לכדור חופשי ובסיום המהלך הגביה נורי סאהין למרכז הרחבה ומאטס האמלס, שגדל בבאיירן, נגח לרשת קבוצת נעוריו מקרוב.


לשמחתו של לואי ואן חאל, הקבוצה שלו החלה להתחבר אחרונה אחרי חבלי לידה קשים ובדקה ה-36 דניאל ואן בויטן, שלא ידע לבלום את השער בצד השני, הגיע ראשון לכדור חופשי, הנגיחה שלו מצאה את מריו גומז וזה השווה ל-1:1.

במחצית השנייה המשחק כבר נצבע באדום וגם הבעיות בהגנה של באיירן לא סייעו לשחקנים של יורגן קלופ הסנסציוני להחזיר לעצמם את היתרון. בדקה ה-50 קיבל בסטיאן שווינשטייגר כדור מאריאן רובן מחוץ לרחבה וכבש ורבע שעה לאחר מכן כבש פרנק ריברי המחליף וביסס את היתרון של האורחת עם 1:3. בדקה ה-78 היה זה מחליף נוסף, תומאס מולר, שכבש את הרביעי ובדקה ה-88 הוא כבש את השני שלו ואת החמישי של קבוצתו ובאיירן חזרה הביתה עם עוד ניצחון גדול.

המבורג - שטוטגרט 1:3



המבורג זכתה לחדשות רעות במיוחד בימים האחרונים בעקבות פציעתו של החלוץ פאולו גררו במשחק ההפסד של נבחרת פרו נגד ונצואלה (3:1) ביום רביעי, אבל הצליחה לשים זאת בצד ולנצח במשחק לא פשוט.

מלאדן פטריץ' כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-30 בבעיטה מחוץ לרחבה ואלג'ירו אליה ההולנדי, שנמצא בכושר מצוין, הכפיל בדקה ה-58. פאבל פוגרבניאק רק צימק ארבע דקות לאחר מכן, אבל לא מנע מהאורחת הפסד, כשזה רוברטו חותם את התוצאה בדקה ה-90.

המבורג ממשיכה בפתיחת העונה המצוינת שלה, כשהיא נצמדת שוב ללברקוזן שניצחה גם היא כמה שעות לפני כן. שטוטגרט מצידה המשיכה את פתיחת העונה הבינונית שלה והפסידה בפעם השלישית מתוך חמישה משחקים. אולי בליגת האלופות, השבוע נגד ריינג'רס, זה יעבוד טוב יותר.

וולפסבורג - לברקוזן 3:2

הזאבים לומדים על בשרם את הקושי בהגנה על התואר, אבל קיוו לחזור לעניינים עם ניצחון ביתי. זה נגמר בתקווה בלבד ובעוד ניצחון של לברקוזן שממשיכה לדהור בצמרת. בדקה ה-32 התכניות של האלופה ירדו לטמיון אחרי שהשוער דייגו בנאליו יצא לכיוונו של ארן דרדיוק, ביצע עליו עבירה מחוץ לרחבה וראה אדום.

שש דקות חלפו ו-וולפסבורג נענשה כשסיימון רולפס העלה את לברקוזן ל-0:1 בבעיטה ברגל שמאל. לברקוזן לא התכוונה להוריד רגל מהגז ובדקה ה-51 זה כבר 0:2 אחרי שדרדיוק סחט עבירה מאנדראה ברזאלי בתוך הרחבה ורולפס כבש מהנקודה הלבנה את השני שלו.

חמש דקות עברו וגם האורחת נשארה ב-10 שחקנים אחרי הרחקה של דרדיוק הפעיל, אבל בדקה ה-58 כבש סטפן קיסלינג והניצחון של לברקוזן הפך התקרב. יחד עם זאת, האלופה לא נשברה וצימקה עם צמד מהיר של זבזדאן מיסימוביץ' (76) וגראפית (80, פנדל), אבל זו גם הייתה שירת הברבור שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

נירנברג - בורוסיה מנשנגלאדבך 0:1

דווקא פר קלוגה, ששיחק שש שנים ארוכות בגלאדבך, העלה את העולה החדשה ליתרון כבר אחרי שש דקות עם בעיטה מתוך הרחבה אחרי מסירה של כריסטיאן איגלר. האורחים יצאו קדימה במטרה להשוות וסיכנו ויתר את השער, אבל התקשו למצוא את המסגרת כשרוברטו קולאוטי אף נוגח מקרוב מעל המשקוף אחרי הגבהה של חואן אראנגו בדקה ה-41. הדברים נמשכו בתורה דומה גם במחצית השנייה, אך המקומיים ידעו לשמור על היתרון וירדו מרוצים משלוש נקודות. קולאוטי הוחלף בדקה ה-61.


משחקים נוספים (16:30):

פרייבורג - פרנקפורט 2:0
לפרנקפורט: מאיק פרנץ (68), אלכסנדר מאייר (90).


מיינץ - הרטה ברלין 1:2
למיינץ: אנדראס איבנשיץ (80, פנדל), אריסטיד באנסה (85). להרטה: מקסימיליאן ניקו (50)

הופנהיים - בוכום 0:3
להופנהיים: דמבה בה (16), צ'ינדו אובאסי (58), מרווין קומפר (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully