וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות צפויה לפעול לדחיית השירות של בן סהר

10.9.2009 / 13:46

גיוסו של השחקן באוקטובר יפגע בהכנותיו למשחק מול מולדובה, ההתאחדות עשויה ללחוץ לשחררו. סטרול: "נמשיך להילחם"

ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי היא נאלצת להעביר את הטיפול בנושא שירותו הצבאי של בן סהר לרשויות צה"ל, אבל בסביבתו של השחקן טוענים כי לאחרונה החלו להפעיל לחצים על רשויות צה"ל על מנת לדחות את גיוסו. כעת מתברר שגיוסו של השחקן במועד הבא עשוי לפגוע בנבחרת בסיטואציה מסוימת. סהר לא התייצב ב-15 ביולי לטירונות ולאחרונה קיבל תזכורת מצה"ל שהודיע לו כי עליו להתייצב לטירונות בתחילת אוקטובר, לפני המשחק מול מולדובה. במקרה כזה, סהר לא יוכל להיכלל בסגל למשחק.

גורם בהתאחדות אמר: "במידה שהוא יתגייס לפני המשחק מול מולדובה, נבקש לשחרר אותו. נשמח אם צה"ל יתחשב בנסיבות, מה גם שמדובר בשגריר של ישראל בחו"ל". אמו של השחקן, בתיה סהר: "ההודעה הקודמת של ההתאחדות נבעה מאי הבנה. אני מקווה מאוד שהלחצים ישפיעו והגיוס של בן יידחה".

זיו: "מי היה פה אתמול"

"כל עוד יש סיכוי לעלות למונדיאל, נילחם כדי לממש אותו". כך אמר הבוקר (חמישי) בלם הנבחרת אבי סטרול, שהיה שותף לתבוסה הגדולה על לוקסמבורג אמש, לפני העליה למטוס. "היה חשוב לנצח את המשחק הזה, אבל לצערי הראש שלי עדיין במשחק בלטביה". בנבחרת מקווים שהמשחק בין יוון ללטביה יסתיים בתיקו, ואילו ניצחון על מולדובה המדורגת אחרונה בבית עשוי במקרה כזה להביא את הנבחרת למשחק הכרעה בשוויץ. המאמן דרור קשטן ועוזרו משה סיני לחצו את ידי השחקנים לאחר הניצחון אתמול, אבל לא דיברו איתם על האפשרות לעלות לשלב הבא משום שבאותה שעה לטביה הוליכה ביתרון 2:1, והשוויצרים עדיין לא השוו.

המגן יואב זיו שנמצא תחת השגחה רפואית לאחר שנפגע משוער לוקסמבורג, זכה לביקור מצד כמה מחבריו, אבל לאחר שעזבו את בית החולים הוא לא זכר אותם. הצוות הרפואי הוא זה שהזכיר לו כי חבריו ביקרו אותו. זיו שהופתע מכך אמר: "אני עדיין משלים פערים. ראיתי את התמונות מהמשחק בלטביה ואני מתחיל להיזכר. שאלתי את החברים שלי אם שיחקתי לאחר הפציעה, אני לא זוכר את זה. מי היה איתי פה אתמול? אני ממש לא זוכר". היום הגיע השוער לירן שטראובר לבקר את חברו לנבחרת ושחקנים נוספים צפויים להגיע בהמשך.

"אם היינו מנצלים את המצבים נגד לטביה, אולי היינו היום במקום אחר", אמר אליניב ברדה על המשחק אתמול. אני שמח שלפחות הקהל נהנה. בכל זאת, אף נבחרת בעולם לא קל לנצח בתוצאה כזאת. עכשיו נשחק עד הסוף, אולי בסוף יקרה משהו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully