וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד ישיג קשטן את המקום השני בבית?

הסיכויים קלושים, אך קיימים: תיקו בין יוון ללטביה ושני ניצחונות של ישראל עשויים להביא אותנו להצלבה. מותנה בהפרש שערים

התוצאות שהגיעו מהמשחקים האחרים בבית, פתחו פתח קטן של תקוה עבור נבחרת ישראל. לטביה ושוויץ נפרדו בתיקו 2:2 ואילו מולדובה ויוון נפרדו בתיקו 1:1. ישראל נהנית מהפרש שערים טוב (+8) מזה של יוון (+6) ולטביה (+5), ותקווה לשפרו עוד יותר במשחק הבית הבא נגד מולדובה. במידה וישראל תנצח, היא תקווה לתיקו שיעמיד את שלוש הנבחרות במצב של שוויון נקודות. כאן, על פי חוקי פיפ"א, הפרש השערים יכריע ולא המשחקים הישירים בין הנבחרות. כלומר, ישראל תהיה תלויה בעצמה וניצחון שלה בשוויץ יעלה אותה למקום השני ולמשחקי ההצלבה וזאת בתנאי שיוון לא תביס ללא תנאי את לוקסמבורג במשחק האחרון ותחלוף על פני ישראל בזכות הפרש שערים.

אגב, הנבחרת שתסיים עם המאזן הגרוע ביותר מבין הסגניות, לא תעלה להצלבה. מכיוון שבבית 9 יש רק חמש קבוצות, לא יילקחו בחשבון התוצאות של הסגניות נגד הנבחרת האחרונה בבית. אם ישראל תסיים את הבית עם 18 נקודות (עוד שני ניצחונות), היא בכל מקרה לא תהיה הסגנית הגרועה ביותר ולכן תבטיח את מקומה בהצלבה.

הדברים הללו רק מגבירים את תחושת ההחמצה מההפסד הביתי ללטביה. ניצחון בשבת היא מעמיד את ישראל בעמדה נפלאה לעלייה כאשר היא תלויה רק בעצמה. כך או כך, ברור שבעוד דרור קשטן והשחקנים שלו יחכו לנס, לא תהיה להם ברירה אלא להעמיד עוד תצוגת התקפית ולהשיג ניצחון על מולדובה ועוד אחד על אדמת שוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully