וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "אני סומך על דומנק"

קפטן צרפת יצא להגנת מאמנו המושמץ אחרי ה-1:1 בסרביה: "פרסמו שמועות שקריות, הביקורת כלפיו פוגעת בנו"

ריימונד דומנק הוא האדם הכי מושמץ בצרפת. התקשורת הצרפתית הגדירה את קמפיין המוקדמות כ"כישלון ידוע מראש" ובבתי הקפה תוהים מדוע פרנק ריברי וקרים בנזמה לא זכו ליותר דקות בקמפיין. דומנק ידע שהפסד בסרביה ישלח את צרפת למשחקי המבחן, אך הטריקולור חילצו תיקו 1:1 בסרביה, ושני מחזורים לסיום עדיין יכולים לפנטז על המקום הראשון, כשהמרחק מהסרבים הוא 4 נקודות. סרביה צפויה לשני משחקים לא קלים, בבית נגד רומניה ובחוץ נגד ליטא, כך והצרפתים יקוו למעידה מצד הבלקנים. "אני גאה בכל מה שעשינו עם סרביה", אמר דומנק בסיום המשחק, אני שמח בשביל כל האנשים שהאמינו ותמכו בנו, אני עדיין מאמין שדבר לא גמור. אני מברך את השחקנים שלי".

"לספוג מוקדם ולשחק בעשרה שחקנים זה קשה", אמר יוהאן גורקוף, "זה פגע בנו. לא הפסדנו, זה מראה שיש לנו רוח מיוחדת". גם תיירי הנרי נשמע מעודד מהתוצאה. "יש לנבחרת נשמה. שיחקנו את הסגנון שלנו", אמר החלוץ ל"ל'אקיפ".

הנרי התבקש להתייחס לתקרית שמיוחסת לו עם דומנק, בה אמר לכאורה בתחילת השבוע למאמנו כי "האימונים שלו משעממים", וביקר את תפקודו. הנרי הכחיש זאת מכל וכל. "זה שקר, חבל שמפרסמים שמועות, שוחננו וזו הייתה שיחה טובה. אם הייתי אומר ככה לדומנק, לא נראה לי שהייתי נשאר קפטן". הנרי ניצל את הבמה כדי להגן על דומנק: "אל תשכחו שגם הוא בן אדם, ומה שאומרים פוגע בנו כקבוצה. אני סומך על דומנק, ואנחנו מנסים להתעלם מהביקורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully