וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למראדונה יש דרך

מאמן ארגנטינה ניסה לשמור על אופטימיות אחרי ההפסד לפרגוואי: ”לא פוחד מהביקורת, עדיין יש סיכוי להעפיל”

רויטרס

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

פרגוואי העפילה הלילה (בין רביעי לחמישי) בפעם הרביעית ברציפות, ועשתה זאת, כמו ברזיל בתחילת השבוע, בצורה הכי מתוקה שיש. הפרגוואים ניצחו בביתם 0:1 את שכנתם השנואה, ארגנטינה, והורידו אותה למקום החמישי בבית המוקדמות הדרום אמריקאי, מקום שמוביל למבחנים. זה היה ההפסד השלישי ברציפות של ארגנטינה, והיא טרם השיגה ניצחון חוץ במשחק רשמי בעידן המאמן דייגו ארמנדו מראדונה. בתום לילה דרמטי, פרגוואי מתכוננת לדרום אפריקה, מראדונה מתכונן לביקורת קשה מבית.

"אני לא מפחד מהביקורת", אמר מראדונה בסיום ההפסד, אני אמשיך ללכת בדרך שלי ולעשות את העבודה שלי. פרגוואי שיחקה מצוין, הם שמרו על הכדור ולא יכולנו לפתור את הבעיה הזאת במחצית הראשונה. לא דמיינתי שאהיה במצב כזה, חשבתי שנהיה מדורגים למעלה, אבל למרות הכל עדיין יש לנו סיכוי, אנחנו עדיין לא מחוץ למונדיאל. כל עוד הדם זורם בי, אני אעשה הכל למען ארגנטינה".

ארגנטינה טוב יותר במחצית השנייה, למרות שהיתה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של חואן סבסטיאן ורון בדקה ה-53. כניסתם של אזקייל לאבצי ומרטין פאלרמו הפיחה חיים בחלק הקדמי, אך המארחים, להם הגנה חזקה, הצליחו לשמור על שער היתרון שכבש ואלדז בדקה ה-28 ולהפוך אותו לשער ניצחון. "זה אושר גדול לעם הפרגוואי לעלות למונדיאל נגד ארגנטינה", אמר שחקן פרגוואי נלסון האדו, וחברו, השוער חוסטו וייאר הוסיף: "לא נתנו להם לסכן אותנו במחצית השנייה, חסמנו אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully