וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "למרות הכל, המשכתי בקו שלי"

9.9.2009 / 23:00

מאמן הנבחרת לא מתייחס לשמועות ולביקורות נגדו. אוואט: "היה קשה להסתכל לקשטן בעיניים אחרי לטביה, יכולנו לעלות"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אחרי ההפסד ללטביה בשבת, כל מה שרצו שחקני נבחרת ישראל הערב (רביעי) הוא להשיב מעט מכבודם במשחק מול נבחרתה של לוקסמבורג ולהשיג סוף כל סוף ניצחון בית ראשון בקמפיין האבוד. דרור קשטן ומשה סיני ישבו על הספסל בניחותא אחרי שבוע סוער, וראו את שחקניהם חוגגים עם 0:7 על היריבה הנחותה. אליניב ברדה הרשים עם שלושער, בן סהר הוסיף צמד כשנכס כמחליף וגם אבירם ברוכיאן ועומר גולן מצאו את הרשת. 7,038 האוהדים שהטריחו עצמם לאיצטדיון רמת גן לפחות נהנו ממבול שערים.

"מה שהיה בשבת לא השליך על היום"

"אם בפתיחה של המשחק נגד לטביה היינו מבקיעים את ההזדמנויות שהגענו אליהן, הדברים היו שונים", טען דרור קשטן, מאמן נבחרת ישראל, בתום המשחק. "היום שיחקנו גם נכון. קשה לשחק מול נבחרת שהיא אולי פחות חלשה, אבל זאת נבחרת שניצחה את שוויץ בבאזל. הבחורים הפנימו את המסר והיה להם חשוב להחזיר את הכבוד, והם עשו את זה בצורה יפה מאוד, קשה להבקיע שבעה שערים נגד כל נבחרת".

"גם נגד לטביה נכנסנו טוב למשחק", המשיך קשטן, "אבל קרה משהו אחרי 20 דקות וקצב המשחק השתנה. מה שהיה לפני ארבעה ימים לא השליך על היום, ואני שמח על כך. שיחקנו כדורגל, הנענו את הכדור בצורה נכונה, והכתבנו את הקצב".

על השמועות על כך שהוא עומד להיות מוחלף אמר קשטן: "מאמן כדורגל, אומרים עליו הרבה דברים אחרי הפסדים, ולא משנה אם אתה בנבחרת ישראל או בקבוצה. תמיד יש שמועות, אתה צריך להמשיך לעבוד בדרך שלך בקו שלך, והמשכתי לעבוד בקו שלי. אתם התקשורת עשיתם כותרות, אבל לי יש דרך התנהלות. אני חוזר ואומר, שכל רגע שאני נמצא עם הבחורים הללו זה גאווה בשבילי".

המגן יואב זיו, שנפגע במהלך המחצית השנייה מידו המושטת של השוער הלוקסמבורגי וטופל בצידי המגרש, המשיך להתלונן על סחרחורות בסיום המשחק, ואחרי טיפול ראשוני מדוקטור מרק רוסנובסקי הוא פונה לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח.

בניון: "יש אלף ואחת בעיות, אני לא יכול למנות את כולן"

יוסי בניון, שעמד בעין הסערה השבוע, אמר בסיום: "זה לא נעים לבוא לשחק מול אצטדיון ריק, אבל אנחנו גרמנו למצב הזה. אנחנו יכולים לפחות להודות לאלה שכן באו, ואני מקווה שעם הזמן נציג כדורגל יותר טוב ונחזיר את העניין בנבחרת. יש אלף ואחת בעיות, אני לא יכול למנות את כולן, אבל מבחינתנו השחקנים צריך להשתפר ולעבוד.

"שיחקנו היום נגד נבחרת נחותה מאיתנו", המשיך בניון. "מהרגע הראשון לחצנו יותר והשער המוקדם עזר לנו. אם זה היה קורה בשבת היינו מבקיעים גם שלושה או ארבעה שערים מול לטביה". על תוצאות התיקו של יוון ושוויץ הערב אמר בניון: "אנחנו צריכים להיות מאוד מאוכזבים, כי אם לוקסמבורג ניצחה בשוויץ, זו הייתה הזדמנות הכי טובה שלנו, היינו חייבים להיות בין שני המקומות הראשונים".

על עתידו האישי אמר: "אני אמשיך כמה שאני יכול, אני נהנה כל רגע מהאווירה בין השחקנים. מהיום שאני אדע שלא אוכל לתרום לנבחרת אעזוב". על שאלת המאמן הבא אמר: "לא מתפקידי לבחור מאמן. לדרור ומשה יש חוזה עד יוני 2010, אנחנו נעשה את שלנו וננסה לסיים בצורה מכובדת את הקמפיין, ואחר כך אבי לוזון וההתאחדות יבחרו את המאמן הבא".

השוער דודו אוואט, שהוחלף במחצית על ידי ניר דוידוביץ', אמר: "כולם יודעים שהיינו מאוכזבים מהמשחק הקודם. באופן אישי היה לי קשה להסתכל לקשטן בעיניים אחרי לטביה. אני שמח שהנבחרת עלתה כי לא היה קל. אנחנו מתרכזים בכדורגל, צריכים לעשות את העבודה. זו תחושה מאוד קשה, אבל צריך להמשיך הלאה.

שוערה של מאיורקה התייחס גם לקהל שכן הגיע: "האוהדים הפתיעו אותנו לטובה, ואנחנו רוצים להודות להם שתמכו בנו. זה רגע לא קל לנו, אבל צריך להרים את הראש ולהסתכל קדימה. היינו חייבים לעלות מההצלבה, יכולנו להתמודד עם שוויץ ולטביה, ננסה לנצח גם במשחקים הבאים על מנת לשמור על הדירוג שלנו בפיפ"א".

בן סהר, שעלה כמחליף וכבש צמד, הוסיף: "לא נראינו טוב מול לטביה, שעם כל הכבוד אליה היינו צריכים לנצח, והיום התפרצנו. זה חשוב למוראל שלנו. יש לנו עוד שני משחקים וזה חשוב גם לקמפיינים הבאים".

על מספר האוהדים הזעום שהטריח את עצמו לאצטדיון רמת גן אמר סהר: "ידענו שהקהל לא יגיע, והוא צודק. אכזבנו אותו ואנחנו יודעים את זה, אבל מי שהגיע לפחות נהנה וזהו". על המשך דרכו בנבחרת אמר: "לי אישית יש עוד הרבה קמפיינים ואני מקווה להוביל את הנבחרת בעתיד עם עוד כמה מהשחקנים הצעירים שיש לנו בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully