וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מגע הקסם נמשך

ווז'ניאקי עצרה את אודין, ותילחם בחצי הגמר נגד וויקמאייר הלוהטת. פדרר ודג'וקוביץ' בחצי גמר הגברים. רם ומירני הודחו

כמות ההפתעות בטורניר הנשים באליפות ארצות הברית חרגה השנה מהכמות הרגילה, ולראייה קיבלנו ברבע הגמר מפגש בלתי צפוי לחלוטין בין יאנינה וויקמאייר, המדורגת 50 בעולם, לקתרינה בונדרנקו, המדורגת 52 בעולם. דו קרב האלמוניות הזה הסתיים ב-5:7 ,4:6 של וויקמאייר, שהפכה לטניסאית הבלגית השנייה בין ארבע הגדולות אחרי העפלתה של קים קלייסטרס לחצי הגמר אתמול.

וויקמאייר בת ה-19, שמעולם לא עברה סיבוב שני בטורניר גרנד סלאם עד הקיץ, גברה על האוקראינית המוכשרת במערכה הראשונה בתוצאה 5:7 אחרי 54 דקות מתישות, אבל בונדרנקו הסתערה מחדש על המגרש במערכה השנייה ודהרה ליתרון 1:4, לפני שוויקמאייר התעשתה וניצחה בחמשת המשחקונים הבאים כדי להבטיח את מקומה בחצי הגמר.

חובבי הטניס והדרמות קיוו שוויקמאייר תפגוש בחצי הגמר את מי שעשתה דרך לא פחות מרשימה, אולי יותר, והציתה התלהבות בארצות הברית, האמריקאית מלאני אודין. אולם הדנית הנהדרת קרוליין ווז'ניאקי, לא התחשבה בתקוות האמריקאים וניצחה את יריבתה 2:6, 2:6 כשהיא עוצרת את מסע הקסם. זה היה בעצם מפגש מכריע בקריירה של שתי הטניסאיות הצעירות הללו, וידה של הדנית המנוסה יותר הייתה על העליונה. "מעולם לא עברתי את שמינית הגמר, אני מאושרת", אמרה ווז'ניאקי בסיום, לאחר שהפכה לדנית הראשונה אי פעם שמגיעה לחצי גמר גראנד סלאם. עתה ווז'ניאקי, שניצחה השנה שלושה טורנירים ונראית בכושר פיזי מעולה, תצטרך להישאר מרוכזת מול וויקמאייר כדי להמשיך ולעשות היסטוריה בניו יורק.

דג'וקוביץ' חוזר לעצמו, פדרר לא השתנה

ניו יורק עושה טוב לנובאק דג'וקוביץ', ואחרי שהשתעשע עם ג'ון מקנרו בסיום שמינית גמר הטורניר, הוא המשיך להפגין חדוות משחק גם בשלב רבע הגמר, בו גבר על הספרדי פרננדו ורדאסקו 6:7, 6:1, 5:7, 2:6. דג'וקוביץ', שאכזב באוסטרליה, צרפת ו-ווימבלדון, נראה חזק בעניינים והתגבר על הפור הנד האימתני של הספרדי. "אני מרגיש נהדר", אמר דג'וקוביץ' בסיום, לא הצלחתי להגיע לחצי הגמר בשלושת טורנירי הגראנד סלאם השנה, ככה שמנטלית היה חשוב לי להתגבר על האתגר ולנצח".

בחצי הגמר מחכה לדג'וקוביץ' אתגר פיזי ומנטלי גדול יותר. בעצם, הכי גדול - רוג'ר פדרר. הפנומן השוויצרי פגש הלילה את האיש אותו ניצח בגמר הרולאן גארוס, רובין סודרלינג, וכמיטב המסורת במפגשים בין השניים, פדרר היה זה שניצח בסיום עם 0:6, 3:6, 7:6, 6:7. פדרר, שחולם על זכייה שישית ברציפות (!) בפלשינג מדו, מחזיק במאזן 4:8 מול דג'וקוביץ', ובפעם האחרונה שהשניים התעמתו, בגמר סינסינטי השנה, פדרר ניצח בדרך לתואר.

אנדי רם והבלארוסי מקס מירני סיימו הלילה את דרכם בטורניר. הטניסאי הישראלי ובן זוגו נוצחו בחצי גמר הזוגות על ידי מאהש בופאטי ההודי ומרק נולס מהבהאמס בתוצאה 4:6, 2:6. בופאטי ונולס יתעמתו בגמר הזוגות עם ההודי לינדר פאאס והצ'כי לוקאס דלוהי, שהדיחו את יקירי הקהל המקומי, האחים האמריקאים בוב ומייק בריאן, בעזרת ניצחון 4:6, 6:3, 6:7.

עדכון ראשון: 22:42, 09/09/09
עדכון אחרון: 07:18, 10/09/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully