וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן וייצמן נדבק בשפעת חזירים

קשר אשדוד מאושפז בבידוד בביה"ח ובדיקות הוכיחו כי מדובר בנגיף. לא נמצא בקבוצת הסיכון. וייצמן: "הרופאים הרגיעו אותי"

שפעת החזירים, הנגיף שתקף את העולם בחודשים האחרונים והתפשט גם בישראל, הגיע גם אל מגרשי הכדורגל בארץ. עידן וייצמן, קשרה של מ.ס. אשדוד, אושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שחש ברע והבדיקות שעבר הראו כי הוא נדבק בשפעת החזירים. וייצמן צפוי להישאר באישפוז בימים הקרובים והוא כמובן לא יהיה בסגל קבוצתו למשחק נגד הפועל עכו בשבת.
"המצב הולך ומשתפר, אני מרגיש מעט טוב יותר והרופאים הרגיעו אותי שאני לא בקבוצת הסיכון של המחלה, כך שזה לא נורא כפי שחשבו בהתחלה", אמר הערב וייצמן לוואלה! ספורט.

"כל התסמינים זהים לשפעת רגילה, אני קצת חלש אבל זה הולך ומשתפר. אני עדיין בבידוד, אבל הרופאים כאן הרגיעו אותי. אני מקווה לחזור לאימונים כמה שיותר מהר וברור שלא אהיה כשיר בשבת הקרובה. למזלי, תהיה בשבוע הבא עוד פגרה בגלל ראש השנה וזה ייתן לי עוד זמן לחזור לעצמי, להתאמן טוב ולחזור לשחק. אין לי מושג איך נדבקתי וכנראה שזה יכול לקרות לכל אחד" הוסיף וייצמן.

לנושא אחר. באשדוד ממתינים לשחרור הבינלאומי של הקשר הקמרוני סטפן קינגווה שחתם אתמול בקבוצה. השחרור צריך להגיע לכל המאוחר עד יום חמישי אחרי הצהריים למשרדי ההתאחדות כדי שראשי אשדוד יוכלו לרשום את השחקן ולכלול אותו בסגל למשחק מול עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully