וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה: קמרון בדרך הנכונה למונדיאל

האריות של לה גואן רשמו ניצחון שני השבוע על גאבון, הפעם 1:2, ועלו לראשות בית 1 במוקדמות. ז'אן מאקון וסמואל אטו כבשו

מישהו חשב שהאריות הבלתי ניתנים להכנעה יוותרו בקלות? קמרון הגיעה לשבוע הגורלי שלה במוקדמות המונדיאל של אפריקה עם נקודה אחת בלבד וכשלפניה צמד משחקים מול מוליכת בית 1 גאבון. בשבת ניצחו חניכיו של פול לה גואן 0:2 בגאבון, והערב (רביעי) עשו זאת שוב, הפעם עם 1:2 לעיני הקהל הביתי, ועלו למקום הראשון בחלוף ארבעה משחקים.

"אם לא ננצח בבית, אז בעצם לא עשינו כלום", אמר לה גואן לפני המשחק, והשחקנים הפנימו. המאמן הצרפתי הגיע בעקבות הפתיחה הנוראית של הקמפיין, ועד עתה נראה כי בואו בהחלט החזיר את השחקנים אל התלם, כשהבכירים לא עושים בעיות והאווירה החיובית מורגשת גם על המגרש.

בדקה ה-24 ניצל ז'אן מאקון, קשרה של ליון, תגובה גרועה של הגנת גאבון לכדור חופשי, ודחק מקרוב לרשת של דידייה אובונו. קמרון המשיכה להיות עדיפה ובדקה ה-64 נגח הקפטן סמואל אטו לרשת את השער השני. דניאל קוזאן צימק בתוספת הזמן והכניס קצת דרמה למשחק, אך לא מנע מהקמרונים לחגוג בסיום.

טבלת בית 1:

1. קמרון 7 נקודות
2. גאבון 6 נקודות
3. טוגו 4 נקודות
4. מרוקו 3 נקודות

במשחק ידידות נוצחה גאנה 4:3 על ידי יפן. שתי הנבחרות כבר העפילו למונדיאל בדרום אפריקה, וניצלו את המפגש היום להכנה. צמד של אסמואה גיאן (30 ו-48 בפנדל) סידר יתרון 0:2 לגאנה, אבל קנגו נקאמורה (53) צימק ליפנים. מתיו אמואה קבע 1:3 כעבור 14 דקות, אך יפן ביצעה קאמבק מרשים משערים של קייג'י טמאדה (78), שינג'י אוקזאקי (79) וג'וניצ'י ינאמוטו (83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully