וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברסון: "אלוהים החליט שאגיע לממפיס"

הגארד בן ה-34 אישר שקיבל את ההצעה של הגריזליס, שתגיע על פי הדיווחים ל-3.5 מיליון דולר לעונה אחת

אחרי קיץ ארוך ומתיש בו גילה שמספר הקופצות על שירותיו קטן משחשב, אישר הערב (רביעי) אלן אייברסון באמצעות הודעת טוויטר כי הסכים להצעתה של ממפיס לחתום על חוזה לעונה אחת. "אלוהים בחר בממפיס כמקום בו אמשיך את הקריירה", כתב AI בהודעתו והוסיף: "אני מרגיש שהם מחוייבים לפיתוח קבוצה של ווינרים, אני יודע שאני מסוגל לעזור להם לעמוד במטרה ומאמין שאני יכול לבטוח בהם".

באייברסון בן ה-34 התעניינו בפגרה הנוכחית גם שארלוט ומיאמי, אך בסופו של דבר ההצעה הרצינית ביותר הייתה של הגריזליס, שעל פי הדיווחים העניקו לו 3.5 מיליון דולר לעונה הקרובה, סכום נמוך משמעותית מ-21 מיליון הדולר שדטרויט שילמה לו בעונה שעברה, אך מסתבר שזה המקסימום שהגארד הדועך מסוגל לקבל.

פחות משנתיים אחרי שעזב את פילדלפיה בה שיחק בעשר שנותיו הראשונות בליגה מגיע אייברסון לקבוצתו הרביעית בקריירה, אחרי שהקדנציות הקצרות שלו בדנבר ובדטרויט נחלו אכזבה. בעונה שעברה הגדילו הפיסטונס לעשות כשהוציאו אותו מהסגל כבר בפברואר. סימני השאלה סביב "התשובה" מנעו ממנו לקבל את מבוקשו ולהצטרף לאחת המועמדות לאליפות, וכעת למרות שהוא מגיע לאחת הקבוצות החלשות בליגה (24 ניצחונות בלבד אשתקד) הוא ייאלץ להמשיך לעלות מהספסל, כשאו ג'יי מאיו ומייק קונלי הצעירים ימשיכו לפתוח לפניו.

כריס וואלאס, הג'נרל מנג'ר הכושל של ממפיס שהיה היחיד שהעז להמר על אייברסון, הודיע כי הוא לא צופה בעיות בגלל דקות המשחק המוגבלות הצפויות לגארד הפרובלמטי: "הוא הבהיר לנו שכל מה שהוא רוצה זה לבוא ולעזור לנו להשתפר ולנצח משחקים. אני מאמין שהוא יקבל כל תפקיד שיידרש ממנו כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully