וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משיח הבטיח כמעט סופית את המדליה

גולש הרוח ממכמורת מדורג שני בתום 10 שיוטים באליפות העולם בווימות, ויריביו צריכים לקוות לנס כדי להדיחו מהפודיום

שיוט מדליות אחד, זה מה שנשאר לנמרוד משיח כדי לחגוג הישג היסטורי ולזכות במדליה באליפות העולם לגלשני רוח מדגם ניל פרייד, שהמתקיימת בווימות שבאנגליה. היום (רביעי) התקיימו השיוטים מספר 9 ו-10, כאשר משיח סיים אותם במקומות 3 ו-2 ושמר על מקומו השני בדירוג הכללי. מה שעוד יותר הרשים ביום הזה, הוא שמשיח פתח פער של 15 נקודות על השלישי דוריאן ואן ריסלברגה מהולנד, ופער של 18 נקודות על ביירון קוקלאניס היווני. המשמעות - משיח כמעט הבטיח את זכייתו במדליה, ואפילו מכסף.

התנאי היחידי שבו הוא לא יזכה במדליה, יהיה אם היווני יסיים את שיוט המדליות במקום הראשון ומשיח במקום העשירי והאחרון, שהרי הניקוד בשיוט הזה כפול. גם אם זה יקרה, ואן ריסלברגה יצטרך להקדים את משיח בתשעה מקומות. בשורה התחתונה, ישנו סיכוי גבוה יותר שמשיח יזכה במדליית הזהב. כדי שזה יקרה, הוא יצטרך להקדים את המוביל הבריטי ניק דמפסי בשלושה מקומות. ללא ספק, מדובר בהישג אדיר לחניכו של גל פרידמן, שלא הגיע לתחרות הזאת עם יותר מדי נסיון ברמות הגבוהות, והוכיח שהוא גולש רב-גוני, שיכול להסתדר עם מזג אוויר הפכפך.

מי שלא יזכה במדליה הפעם, וגם לא יגיע לשיוט המדליות הוא אלוף אירופה שחר צוברי, שדורג בסופו של דבר במקום ה-14. צוברי ניצח את השיוט התשיעי שהתקיים היום, אבל פסל בעשירי. כזכור, צוברי זכה במדליית הארד באליפות העולם האחרונה בניו זילנד, שקדמה למשחקים האולימפיים.

גולשת נוספת שסיימה תחרות פושרת היא מעיין דוידוביץ', שסיימה היום במקומות 11 ו-29 ודורגה במקום ה-18 בתחרות לנשים. אלופת אירופה הספרדיה, מרינה אלבאו, דוהרת לתואר גם כאן כשהיא מקדימה את בת ארצה בלנקה מנצ'ון ואת הפולניה אגתה בריגולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully