וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "נעלה עם גאווה"

9.9.2009 / 12:38

פורוורד הנבחרת רוצה להחזיר מהכבוד האבוד מול יוון (20:15, ערוץ 1) במשחק לפרוטוקול. קוז'יקרו: "צריכים ללמוד מהטעויות"

AP

צילום וידאו: אור שקדי, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

נבחרת ישראל ערכה הבוקר (רביעי) אימון קליעות לקראת המשחק מול יוון (20:15, ערוץ 1). לאחר שאיבדה כל סיכוי להמשיך לשלב השני באליפות אירופה בעקבות ההפסד אמש למקדוניה, שחקני הנבחרת נראו מאוד כבויים ומופנמים, והאווירה הכללית, שהייתה מצוינת עד אתמול בבוקר, השתנתה לחלוטין. מאמן הנבחרת, צביקה שרף, התהלך על המגרש בצורה חסרת מנוחה, וניסה להרים את מוטיבציית השחקנים בשיחה שלפני האימון. יניב גרין, שנפצע אמש מול מקדוניה, עדיין בספק למשחק מול יוון, ולא הצליח לערוך את האימון המסכם.

"יש לי עדיין כאבים ונפיחות, לא הצלחתי לעשות את אימון הבוקר. אני מקווה שבערב ארגיש יותר טוב ואוכל לשחק", אמר גרין בתום האימון. לגבי הדקות שראה את הנבחרת מפסידה למקדוניה מהספסל הוסיף הסנטר: "ההרגשה לא טובה, התאמנו הרבה זמן כדי כן לעלות שלב. היה לנו מזל רע וטעויות של עייפות וחוסר ריכוז. אני מקווה שהאליפות הבאה תהיה יותר טובה, אבל נסכם רק אחרי המשחק מול יוון. ככל שאוכל לתרום לנבחרת הזאת, אהיה בה. אבל יש עוד הרבה זמן עד האליפות הבאה, וקודם כל שנהיה בריאים".

ליאור אליהו, שחוגג היום את יום הולדתו ה-24, נראה במצב רוח שפוף. "ההפסד הרס לי את יום ההולדת. צביקה אמר בתחילת האימון שנעלה בשביל הסמל ובשביל הכבוד שלנו. אמנם אין משמעות למשחק, אבל נעלה עם גאווה".

ותיק שחקני הנבחרת, עידו קוז'יקרו, שהאליפות הנוכחית עשויה להיות האחרונה שלו, סיכם את ההרגשה. "הרגשה רעה מאוד. נכשלנו. האליפות הבאה היא עוד שנתיים וזה רחוק מאוד. אם ארגיש בריא וטוב, וזה יהיה מתאים, אז אבוא. כל עוד ירצו אותי אשקול את זה. אין לי ספק שהיינו יכולים לעלות שלב, אבל במבחן התוצאה נכשלנו ואנחנו צריכים ללמוד מהטעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully