וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יציג את מייקל ג'ורדן להיכל התהילה?

לא לארי בראון, לא ג'ון צ'ייני, לא צ'ארקלס בארקלי; הוד אווירותו החליט ללכת דווקא עם דייויד תומפסון, שהופתע: "זה מחמיא לי"

לאורך השנים, דמות שנבחרה להיכל התהילה ב-NBA קיבלה את ההחלטה על מי יציג אותה, כשההסתייגות היחידה היתה שעל המציג להיות חלק מהיכל התהילה. וכמו בפעמים קודמות, הסיטואציה השנה תהפוך רק מעניינת יותר, שכן בהיכל התהילה הנוכחי יוצג אחד, מייקל ג'ורדן. ומכל הדמויות המרכזיות שג'ורדן יכול היה לבחור להציגו, הוא הפתיע והלך דווקא עם דייויד תומפסון, שהוליך את צפון קרוליינה סטייט לאליפות המכללות ב-1974 ונכנס להיכל התהילה ב-1986.

"שמעתי על זה לפני כמה חודשים", אמר תומפסון המאושר, שקיבל את ההודעה בתחילת יולי. "הם שאלו אותי אם אהיה מוכן להציג את אחד הנבחרים. שאלתי 'מי?' והם אמרו, 'מייקל ג'ורדן'. הופתעתי, אבל ידעתי שתמיד הייתי מקור של השראה עבור מייקל כשהוא גדל, וזה החמיא לי". תומפסון, אתלט מדהים, זכה באליפות המכללות שמונה שנים לפני שג'ורדן עצמו שחזר את ההישג עם היריבה הגדולה, ה'טאר הילס' של צפון קרוליינה.

בחירה מעניינת נוספת היתה של ג'ון סטוקטון, שבחר ברכז עבר נהדר נוסף, אייזאה תומאס, להציגו. "הוא קבע סטנדרט נהדר עבור החבר'ה הנמוכים", הסביר רכז יוטה לשעבר את הבחירה. "באותו זמן הליגה הלכה לכיוון גארדים גבוהים וחזקים, אבל הוא הראה שגם בחורים קטנים יכולים לשחק".

ג'רי סלואן, שקיבל גם הוא את הכבוד, החליט ללכת עם צ'ארלס בארקלי. "הסיבה הגדולה מכולן, אני מניח, היתה שאשתי המנוחה בובי היתה מעריצה גדולה שלו. הוא היה השחקן האהוב עליה", אמר מאמן הג'אז. בארקלי, מצידו, פרגן חזרה: "זו אחת המחמאות הגדולות שקיבלתי בחיי". את דייויד רובינסון יציג לארי בראון, ואת מאמנת הכדורסל האגדית, ויויאן סטרינגר, יציג ג'ון צ'ייני הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully