וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי: זו האכזבה הגדולה בקריירה שלי

הטניסאי הסקוטי ניסה לעכל מפלה נוספת, הפעם לסיליץ' בשמינית גמר אליפות ארה"ב. קלייסטרס מוכנה לסרינה

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: ענת ברק

קשה לדבר על כישלון של אנדי מארי מבלי להישמע כמו תקליט שבור, אבל אחרי מפלה נוספת של הבריטי אמש (שלישי), הפעם בשמינית גמר אליפות ארה"ב, כנראה שאין ברירה. מארי, שעלה בחודש שעבר למקום השני בעולם, נכנע אמש בשלוש מערכות חלקות ומוחצות למארין סיליץ' המצוין. בעקבות ההפסד, ולאור נצחונו של רפאל נדאל על גאל מונפיס, יצטרך מארי להיפרד מהמקום השני בעולם בדירוג ה-ATP החדש שיתפרסם ביום שני, ולשוב חזרה למקום השלישי בלבד.

"זו האכזבה הכי גדולה שלי בקריירה עד כה", אמר מארי המאוכזב בסיום. "בשלושת הגרנד סלאמים האחרונים שיחקתי די טוב, אבל אמש זה לא קרה. החזרתי גרוע והוא הגיש טוב - זה היה כל ההבדל". מארי סירב לייחס את ההפסד המפתיע לפציעה שהוא סוחב בפרק כף יד שמאל: "זה כבר שבוע ככה, אבל בלי קשר התקשיתי ושיחקתי רע".

"בטניס אין לך אף שחקן אחר לעמוד מאחוריו כדי שסיתיר אותך. אתה צריך לקחת אחריות על עצמך", הוסיף הסקוטי. "אלמד הרבה ממה שקרה השבוע, כמו ברוב הפעמים כשהפסדתי. אני לא יודע כמה זמן יקח לי להתאושש מזה, אבל אחזור חזק יותר וטוב יותר", סיכם מארי המדוכדך.

קלייסטרס: "היה לי זמן לעבוד על החולשות שלי"

אם מארי הוא המאכזב הגדול של האליפות עד כה, אין ספק כי הסיפור המלבב מכולם מגיע מטורניר הנשים, ועונה לשם קים קלייסטרס. לאחר שהדהימה את ונוס וויליאמס בשמינית הגמר, ניצחה הבלגית המופלאה 4:6, 2:6 את נה לי אמש, וטיפסה לחצי הגמר, שם מחכה לה האחות הנוספת לבית משפחת וויליאמס. בין אם הקאמבק המדהים של הטניסאית הבלגית המופלאה יימשך או ייעצר, אין ספק כי מדובר בווינרית גדולה, שבמידה רבה כבר עשתה את שלה בטורניר. אלא שקלייסטרס הגיעה לבאר, וכעת היא רוצה לשתות ממנה.

"ראיתי את סרינה משחקת כאן, ויש לה פרצוף של 'אני כאן כדי לעשות עסקים'", אמרה קלייסטרס לקראת המשחק בין השתיים. "אבל זה לא אומר שאתה לא מקבל צ'אנסים נגדה. אצטרך להיות מאוד מרוכזת ולשלוט בכמה שיותר נקודות". השתיים נפגשו שמונה פעמים עד כה, כשהמאזן מלמד על 1:7 לאמריקאית עד כה. "אני מרגישה חזקה יותר מבחינה פיזית כרגע, היה לי הרבה זמן לעבוד על החולשות שלי. אם אצליח לשחק מול ונוס, אצליח לשחק מול כל אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully