וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: משיח טיפס למקום השני

הרוחות החלשות פגעו ביריביו והוא התקדם שני שלבים באליפות העולם, למרות שיוטים בינוניים. צוברי ודוידוביץ’ במקום ה-19

אליפות העולם מיטיבה עם נמרוד משיח, השייט הישראלי המבטיח שעשוי לגרוף בסופו של דבר מדליה, אחרי שהתקדם בשני השיוטים שנערכו היום (שלישי), השביעי והשמיני, אל המקום השני הכללי. משיח ניצל את הרוח החלשה יחסית כדי לעקוף את מתחריו, שעשו תוצאות רעות, מה שגרם להם לאבד ניקוד.

משיח סיים אמנם את השיוט השמיני במקום ה-18, מה שגורם למחיקת השיוט הזה, אך את השיוט השביעי הוא סיים במקום השביעי, מה שמשאיר לו 23 נקודות שליליות. מקדים את משיח ניק דמפסי המקומי, המדאליסט האולימפי לשעבר, שמוביל נכון לעכשיו די בבטחה, לו יש שש נקודות פחות אחרי שהוא סיים 13 ו-3 את שני השיוטים.

יריביו של משיח האחרים על המדליה כאמור עברו יום רע, כאשר סנטוס הברזילאי נמצא במקום ה-13 עם מקומות 44 ו-45 ואילו ואן ריסלברגה ההולנדי סיים 21 ו-23 ונשר למקום השישי. בגזרת שחר צוברי אפשר אולי להתעודד, אך לא יותר מדי. הישראלי סיים את השיוט השביעי במקום ה-19 ואת השמיני במקום הראשון, אך הפער בינו לבין המקום העשירי שמוביל לשיוט המדליות עומד על 31 נקודות.

ביום רביעי יתקיימו שני שיוטים נוספים ובסופו של דבר עשרת השייטים הראשונים יעפילו לשיוט המדליות שיתקיים ביום חמישי, בו הניקוד מוכפל באותו שיוט. אצל הנשים מצבה של מעיין דוידוביץ' נשאר רע כאשר השייטת הישראלית נמצאת במקום ה-19 אחרי שיוטי היום. דוידוביץ' סיימה 16 ו-20 את שני השיוטים וסיכוייה להדביק את הפער עד שיוט המדליות נראה אפסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully