וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "חייבים לעצמנו נקודות"

הנבחרת הצעירה תשחק נגד קזחסטן (ד', 14:00) במוקדמות היורו, המאמן זוכר את התיקו נגדה. גרשון ורואש יפתחו בהגנה

הנבחרת הצעירה של ישראל ערכה היום את האימון המסכם וסיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ שייערך מחר ( 14:00, אסטנה, קזחסטן) נגד קזחסטן במסגרת מוקדמות היורו 2011 לנבחרות עד גיל 21. שחקני הנבחרת ערכו את האימון על המשטח הסינטטי באצטדיון בו יערך המשחק מחר.

המאמן מוטי איוניר, שירצה עונש הרחקה וינהל את המשחק באמצעות ערכת קשר בה יעביר הוראות לצוות המקצועי מתא הכבוד, אמר היום בראיון לאתר ההתאחדות לכדורגל: "עשינו הכנה טובה כאן ובמחנה באוסטריה. האווירה טובה ואנחנו באים במטרה לנצח כפי שאנחנו עושים בכל משחק".

"אנחנו חייבים לעצמנו נקודות מול קזחסטן לאחר שאיבדנו מולם שתי נקודות בארץ", הוסיף איוניר, "ומחר צריך להחזיר את הנקודות כאן. אנחנו לא מזלזלים בהם - בארץ חשבנו שננצח בקלות ואז שילמנו ביוקר כשתוך כדי המשחק הורדנו את הרגל מהגז וזה עלה לנו בספיגת שער שוויון".

איוניר צפה בקזחסטן מפסידה ביום שישי 3:0 לבולגריה, והכין את השחקנים בהתאם: "אנחנו יודעים שהם משחקים הגנתי ואגרסיבי, ושהם עקשנים ולוחמים. אנחנו מצידנו נצטרך לעשות הכל כדי להתגבר על זה ולנצח. מה שהפתיע אותי זו העובדה שהם היו נבחרת חדשה לגמרי מהנבחרת ששיחקה בארץ, עם שחקנים אחרים ומאמן שהוחלף פעם נוספת".

כזכור, לאחר שני משחקים (1:1 מול קזחסטן, 3:4 בבולגריה), נמצאת ישראל במקום הראשון בבית עם 4 נקודות. בבית משחקות גם שבדיה ומונטנגרו.

גרשון ורואש במרכז ההגנה

השחקנים של המאמן מוטי איוניר הגיעו כבר אמש לקזחסטן לאחר מחנה אימון בן ארבעה ימים באוסטריה. איווניר עצמו צפה בקזחים מובסים 3:0 על ידי נבחרת בולגריה בשבת ולאחר מכן הקרין קטעים נבחרים גם בפני השחקנים, אולם אף אחד לא מקל ראש ביריבה העיקשת שכזכור הפתיעה את הישראלים כשסחטה תיקו 1:1 במשחק הראשון שנערך בין שתי הנבחרות בקרית אליעזר לפני כחצי שנה.

המאמן איוניר ייחסר את קשרה של מכבי חיפה, אייל גולסה, שלא זומן בגלל פציעה וכן את הבלם דין מורי, הקשר בירם כיאל והחלוץ בן סהר, שנשארו בסגל הנבחרת הבוגרת לקראת המשחק מחר נגד לוקסמבורג.

על פי התרגול באימונים האחרונים נראה כי השוער אריאל הרוש מבית"ר ירושלים יפתח בין הקורות, כאשר הבלמים רמי גרשון ואושרי רואש יתופקדו במרכז ההגנה בכחול לבן. ביברס נאתכו, לירוי צעירי ורן אבוקרט ישתפו פעולה בקישור האחורי, כאשר גיא אסולין, מוחמד גדיר וטוטו תמוז ישלימו את החלק הקדמי של הנבחרת, שיודעת שכל תוצאה פרט לנצחון תרחיק אותה מחלום ההעפלה למשחקי ההצלבה לקראת היורו.

הרכב משוער: אריאל הרוש, עודד אלקיים, רמי גרשון, אושרי רואש, אבי ריקן, ביברס נאתכו, רן אבוקרט, לירוי צעירי, גיא אסולין, מוחמד גדיר, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully