וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל בסגל ספרד לישראל

המדורג 3 בעולם התגבר סופית על הפציעה והוזמן למשחק חצי גמר גביע הדייויס ע"י הקפטן קוסטה. הראל לוי ניצח על החימר באיטליה

רפאל נדאל, דויד פרר, טומי רוברדו ופליסיאנו לופז ישחקו במדי נבחרת הדייויס של ספרד במפגש חצי הגמר שלה נגד ישראל בתאריכים 18-20 בספטמבר בעיר מורסיה, כך עולה מהסגל שפירסם היום (שלישי) קפטו נבחרת ספרד, אלברט קוסטה.

כזכור, לאחרונה הועלו תהיות אם נדאל יכלל בסגל אחרי שסבל מפציעה בגינה נעדר מספר חודשים, אלא שהמחבט המצטיין צפוי לשחק נגד ישראל. יחד עם זאת, בספרד דיווחו היום שבמידה שנדאל יסבול שוב מהפציעה ויבטל את הגעתו, מי שיוזמן במקומו יהיה חואן קרלוס פררו.

פרננדו ורדאסקו המדורג במקום ה-9 בעולם, שוחח עם קוסטה ולא הוזמן בגלל פציעה. הטניסאי הספרדי אמנם עלה לרבע גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, אבל סיפר לאחרונה שהוא סובל מכאבים וזו הסיבה בגללה הוא יחמיץ את המפגש עם ישראל.

נדאל ירד לאחרונה בדירוג העולמי וכאמור נחת במקום השלישי אחרי שהות נאה במקום הראשון. רוברדו מדורג במקום ה-10, פרר ב-19 ולופז ב-37, אך הוא בין כה וכה מיועד לשחק רק במשחק הזוגות.

גם בנבחרת הישראלית פורסם הסגל, אך אין בו הפתעות של ממש, כאשר הסגל שהדהים את נבחרת רוסיה יהיה זה שישחק נגד ספרד ויכלול את דודי סלע, הראל לוי, אנדי רם ויוני ארליך. לוי עצמו ניצח היום בסיבוב הראשון בצ'לנג'ר גנואה על חימר (פרסים בסך 75 אלף יורו) את פלאביו צ'יפולה האיטלקי 5:7, 4:6. מדובר בטורניר ההכנה האחרון של לוי לפני הדייויס והטורניר היחיד שלו השנה על החימר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully