וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מראדונה אפילו לא קרוב להעברת המסר"

העיתונאים בארגנטינה מתחילים לאבד סבלנות. בינתיים המאמן בונה על רולאנדו סקיאבי, שצפוי לערוך בכורה בגיל 36

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

בארגנטינה עדיין מתקשים לעכל את ההפסד הביתי לברזיל ובעיקר את המצב העדין של הנבחרת. הפסד בלילה שבין רביעי לחמישי בחוץ נגד פרגוואי (1:55, ספורט 2) , יפגע קשות בסיכויי ההעפלה האוטומטית של האלביסלסטה למונדיאל ושם כבר לא יודעים את מי להאשים, כשנדמה שמראדונה כבר לא לגמרי חסין. "יש הרבה שמות גדולים, אבל הם לא עובדים על המגרש", כתב הפרשן מרטין קסטיז'ה, "החולשה ההגנתית נובעת בגלל מהכנה לקויה. מראדונה אפילו לא קרוב להעברת המסר שלו".

בינתיים מספר 10 האגדי שהופך לאיטו למאמן קצת פחות מוצלח, מתכנן מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק. קרלוס טבז פצוע ולא יוכל לשחק, אבל המאמן מתלבט בין קון אגוארו לבין חלוץ רחבה אמיתית, כשהאופציות הן ליסנדרו לופז או דייגו מיליטו. על פי ההכנות נראה שהמאמן גם מתלבט לגבי עמדת השוער, כשחואן קאריזו עשוי לחזור להרכב לראשונה מאז ספג שישייה בבוליביה.

יחד עם זאת, השינוי המעניין יגיע דווקא בחולייה האחורית, שנראית רע מאוד מאז קיבל מראדונה את הג'וב הלאומי לידיו וכרגע נראה שמי שצפוי לעלות בהרכב הוא רולאנדו סקיאבי קשישא, שבגיל 36 יערוך בכורה במדים הלאומים. כרגע מיועד סקיאבי להחליף בהרכב את סבסטיאן דומינגז, שבעצמו זכה לרשום בכורה במדים הלאומיים דווקא במשחק כל כך מכריע נגד ברזיל.


כשהם יודעים שאם ישיגו שלוש נקודות ביום רביעי הם יבטיחו סופית את מקומם במונדיאל 2010, בפרגוואי לא מתכוונים להתחשב ביריבה ומכוונים לניצחון ביתי באסונסיון. גם העובדה שמאמן האלבירוחה, חרארדו מרטינו, הוא ארגנטינאי, לא תהיה זו שתסייע לדייגו מראדונה ושחקניו, והוא אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "נגד נבחרות כמו ארגנטינה אתה צריך ללחוץ ולא לתת להן לחשוב".

"אנחנו חייבים למצוא את הרווח בכך שארגנטינה חייבת ניצחון", הוסיף בלם פרגוואי, חוליו קאסרס, שמשחק דווקא בבוקה ג'וניורס, "נהיה חייבים לתקוף כדי לנצח, אבל גם להיזהר מהשחקנים המהירים של ארגנטינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully