וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד ראלדס סיכם עקרונית במכבי ת"א

הבלם הבוליביאני יגיע ביום חמישי להתרשמות במועדון. נמני אחרי ה-2:2 עם בת ים: ”המשחק הזה הוא לא קנה מידה לכלום”

מכבי תל אביב ממשיכה במאמציה למצוא בלם זר אשר יחזק את הקבוצה והמועדון מנהל מגעים עם רונאלד ראלדס מבוליביה. השחקן בן ה-28 שוחרר לאחרונה מקרוז אזול המקסיקנית, יגיע לארץ מחר (חמישי) להתרשמות הדדית, כאשר תנאיו העקרוניים במועדון כבר סוכמו.

אגב, מכיוון שחלון ההעברות באירופה תם והקבוצות יכלות להחתים שחקנים חופשיים בלבד, בימים האחרונים נכתב במספר כלי תקשורת בריטים שגם מאמן אברטון, דייויד מויס, עוקב אחר הבלם וזימן אותו למבחנים במועדון, אלא שכעת, דומה כאילו הבלם יגיע למבחנים בישראל.

ראלדס התחיל את הקריירה בקבוצת דיסטרויירס ולאחר מכן עבר לאוריינטה פטרולרו, שתיהן מארצו. לאחר מכן עבר לרוסריו סנטראל הארגנטינאית, במדיה שיחק חמש שנים והיה שחקן הרכב. בשנים הללו ביסס ראלדס את מעמדו כאחד מהשחקנים הבולטים של בוליביה, שיחק עמה במוקדמות המשחקים האולימפיים ומאז הקופה אמריקה 2007 אף שימש כקפטן הנבחרת בתקופות שונות.

בשנים האחרונות שלה בסנטראל נקלעה הקבוצה לקשיים כלכליים וראלדס נמכר לאל הילאל הסעודית, שם הרוויח סכום המוערך ב-900 אלף יורו לשנה. יחד עם זאת, הבלם התקשה להאקלם במפרץ ולהתרגל לאורח החיים שם ואחרי מספר חודשים עבר לקרוז אזול, אחת משלוש קבוצות הדגל של הכדורגל המקסיקני. ראלדס הצליח להשתחל להרכב, אבל כשהקבוצה נקלעה למשבר מירב האשמה כוונה אליו והוא שוחרר לאחרונה עוד לפני סוף חוזהו.

ביוני האחרון ערכה נבחרת בוליביה שני משחקים במוקדמות המונדיאל, אבל הפסידה לונצואלה 1:0 בבית וארבעה ימים לאחר מכן הובסה 4:0 על ידי צ'ילה בסנטיאגו וראלדס שוב ספג ביקורות ביחד עם חברו להגנה, הבלם הוותיק חואן מנואל פניה. לפיכך ולאחר שבוליביה איבדה סיכוי לעלות למונדיאל, החליט המאמן ארווין "פלאטיני" סאנצ'ז לוותר על שירותיהם של השניים שגם נותרו בלי קבוצה, בצמד המשחקים הבאים, ביום שבת נגד פרגוואי והלילה מול אקוודור.

נמני לא ממהר לשפוט את אילייב

אמש קיימה הקבוצה משחק אימון מול עירוני בת ים כהכנה לקראת המשחק המרכזי של המחזור השלישי בליגת העל, נגד בני יהודה ביום שני הקרוב, וסיימה ב-2:2 מאכזב. הצהובים חסרו את שחקני הנבחרת הבוגרת של ישראל יובל שפונגין ולירן שטראובר, את דור מלול שנמצא עם הנבחרת הצעירה בקזחסטן וכן את איליה יברויאן ואנדריי קומאץ', העושים גם הם עם נבחרותיהם. עמנואל מאיוקה ויובל אבידור העניקו יתרון כפול למכבי תל אביב במחצית הראשונה, אבל הגנה רעה איפשרה לבת ים מהלאומית לאזן בפתיחת המחצית השנייה משערים של אקקי מיקוצ'דזה ויניב סבג. איביצ'ה אילייב ערך בכורה כשנכנס בדקה ה-56.

בסיום המשחק התייחס המאמן אבי נמני לזר החדש אילייב, שערך הופעת בכורה פושרת: "לא יהיה הוגן לשפוט אותו כרגע, המשחק הזה הוא לא קנה מידה לכלום. יש לנו תכנית מפורטת להכניס אותו לכושר ולא נסטה ממנה על מנת לא לפגוע בבריאותו".

לגבי המשחק המסקרן מול בני יהודה בשבוע הבא, בו אחת הקבוצות תאבד את מאזנה המושלם, אמר נמני: "זה המשחק המעניין של המחזור. בני יהודה נמצאת בכושר הכי טוב בליגה ועמוד בפנינו משחק מאוד קשה. אני לא חושב שזה משחק חשוב יותר מקודמיו, כל משחק חשוב ומשמעותי בפני עצמו. אני בטוח שגם בבני יהודה חושבים כך".

על פגרת הנבחרת, שקטעה את הריצה של הצהובים, אמר המאמן: "אי אפשר לדעת עדיין אם המומנטום נפגע. נחכה ונראה איך נחזור לליגה, אבל צריך לקחת בחשבון שגם לאחר מכן יש עוד פגרה. ננסה לעשות את המקסימום כדי שזה לא ישפיע עלינו".

אוהדי הקבוצה מתכוונים לערוך מפגן תמיכה בחייל החטוף גלעד שליט במשחק נגד בני יהודה ואך נרכש עבורו מנוי לשער 11. מפגן התמיכה צפוי להערך בהשתתפותם של שני קהלי האוהדים, כאשר גם אוהדי בני יהודה, שכזכור החלו עם הנושא עוד בעונה שעברה, ייקחו בו חלק.

עדכון ראשון: 8/9/09, 9:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully