וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבש שער עצמי ומת

מיכאל ייזק, שחקן בקבוצת חובבים צ'כית, מת מהתקף לב והצטרף לרשימה ארוכה של כדורגלנים שמצאו את מותם במגרש

שבועות ספורים בלבד אחרי מותו של שחקן אספניול הקטאלונית דניאל חארקה כתוצאה מהתקף לב, מת שלשום (שבת) כדורגלן נוסף בנסיבות דומות, הפעם באחת מהליגות הנמוכות בצ'כיה.

מיכאל ייזק, בן 31 במותו, נטל חלק במשחק בין קבוצות משני כפרים באזור הבירה פראג ועל פי דיווחים נפל ומת מהתקף לב רגע אחרי שכבש שער עצמי בדקה ה-9 של ההתמודדות. חבר בצוות ההצלה שהגיע למקום, סיפר: "לצערנו כשהגנו כבר לא יכולנו להחיות אותו".

לאורך ההיסטוריה נרשמו מקרים רבים של שחקני כדורגל שמתו במהלך אימונים או משחקים כתוצאה מבעיות לב, כשבישראל זכורים מהשנים האחרונות המקרים של שחקן הפועל טייבה, ווהיב ג'בארה, שמת במהלך משחק נגד בני יהודה באפריל 1997 ושל צ'אסווה נ'ספואה, שחקנה של הפועל באר שבע, שמת במהלך אימון באוגוסט 2007. אגב, השחקן מזימבבואה מת יממה אחרי אנטוניו פוארטה מסביליה.

בין השחקנים המפורסמים יותר שמצאו את מותם על מגרש הכדורגל בשנים האחרונות ניתן למצוא את קשר נבחרת קמרון, מארק ויויאן פואה, שמת במהלך משחק חצי גמר גביע הקונפדרציות ב-2003 בין נבחרתו לקולומביה וכן את חלוץ בנפיקה ונבחרת הונגריה, מיקלוש פהר, שמת בינואר 2004 במהלך משחק ליגה. שניהם מתו מכשלים שונים בליבם. לפני שנתיים מת אנטוניו פוארטה מסביליה בנסיבות דומות וכמובן שדניאל חארקה מאספניול היה המקרה המפורסם האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • התקף לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully