וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודין מטריפה את אמריקה

האמריקאית בת ה-18 ברבע גמר אליפות ארה"ב אחרי שגברה על עוד רוסיה, פטרובה. פדרר ודג'וקוביץ' טיילו לרבע הגמר

AP

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

עכשיו זה כבר רשמי - לארצות הברית יש גיבורת טניס חדשה וקוראים לה מלאני אודין, הכרתם אותה לראשונה בטורניר ווימבלדון, אז היא עלתה לשמינית הגמר. ולמרות זאת, בקרב האמריקאים שפחות מחוברים לטניס היא הייתה די אלמונית ודורגה 70 בעולם ערב הטורניר. החל מהערב (שני) כבר ישמעו עליה הרבה יותר אמריקאים. אודין עלתה לרבע גמר אליפות ארצות הברית והיא עוד לא בת 18. היא גברה בשמינית הגמר על נדיה פטרובה (13 בטורניר) 6:1, 6:7, 3:6. זה היה ניצחונה הרביעי של אודין בטורניר, ובכל המשחקים היא גברה על יריבות רוסיות, כשבין המפסידות הקודמות היו אלנה דמנטייבה ומריה שראפובה. המסלול הרוסי בו צעדה אודין, עומד להשתנות משום שיריבתה ברבע הגמר היא קרלויין וויז'ניאקי הדנית, שהפתיעה במובן מסוים וניצחה את הרוסיה סבטלנה קוזנצובה (6 בטורניר) 6:2, 6:7, 6:7.

קוזנצובה, שנמצאת בכושר מצוין, שלטה במערכה הראשונה, אך הדנית הנאווה בת ה-19 מצאה את הקצב שלה וכפתה על יריבתה מותחן, בו הוכיחה כי יש לה כישרון ואופי לצאת ממצבים קשים. "אני מרגישה כמו בלרינה", אמרה ווז'ניאקי בתום שעתיים ועשרים דקות של משחק, בו הוכיחה כי יש לה כושר גופני מצוין. "אני מרגישה שיכולתי להמשיך לרוץ לנצח", הוסיפה ואף התייחסה לאודין, "שנינו משחקות טניס טוב, אני אוהבת לשחק באיצטדיונים גדולים וברור לי שהקהל יהיה מאחורי מלאני".

קתרינה בונדרנקו האוקראינית הייתה לטניסאית החמישית והראשונה היום שעלתה לרבע הגמר באליפות ארצות הברית הפתוחה. בונדרנקו המדורגת 52 בעולם עשתה את זה בצורה המשכנעת ביותר, אחרי שגברה על ג'יזלה דולקו הארגנטינית (40 בעולם) 0:6, 0:6. האוקראינית, שרשמה את הישג השיא שלה בטורניר גרנד סלאם ליחידות, תתמודד בשלב הבא נגד טניסאית מפתיעה אחרת, ינינה וויקמייר הבלגית (50 בעולם), שגברה על פטרה קביטקובה הצ'כית 6:4, 4:6, 5:7. המשמעות - בכל מקרה נקבל טניסאית לא מדורגת בין ארבע הגדולות באליפות.

דודי סלע לא הצליח לחקות את הישגו של אנדי רם, והודח מטורניר הזוגות בשלב שמינית הגמר. סלע ושותפו ין סון לו הטאיווני הפסידו בשלב הזה לצמד המדורג 3 בטורניר, מאהש בופאטי ההודי ומארק נואלס מהבהאמאס, בתוצאה 6:4, 6:4.

גברים: פדרר ברבע, בקלילות

רוג'ר פדרר התקשה מעט בשמינית הגמר ואף איבד מערכה ללייטון יואיט, אלא שהערב הוא חזר לנוהל הרגיל שלו באליפות שבה זכה חמש פעמים ברציפות. הטניסאי מספר 1 בעולם פגש בשמינית הגמר את טומי רוברדו הספרדי, וניצח אותו 5:7, 2:6, 2:6 תוך פחות משעתיים.

פדרר יתמודד בשלב הבא נגד רובין סודרלינג השבדי, פיינאליסט הרולאן גארוס השנה, שהמשיך בדהירה שלו גם בניו יורק ואחרי שכבר רשם את הישג השיא שלו עם העלייה לשמינית, הוא הבטיח את מקומו גם ברבע הגמר. סודרלינג (12 בטורניר) פגש הפעם את ניקולאי דוידנקו הרוסי (8 בטורניר) שפרש במצב של 7:5, 3:6, 6:2 לטובתו של השבדי.

מדורג בכיר נוסף, נובאק דג'וקוביץ', הבטיח את מקומו ברבע הגמר, אחרי שניצח בקלות את הצ'כי ראדק סטפאנק 1:6, 3:6, 3:6. הסרבי, פינאליסט הטורניר ב-2007, השלים את מלאכה תוך שעה ושלושת רבעי בלבד, מה שיעזור לו לשמור על רגליים טריות בשלב הבא, בו יפגוש את פרננדו ורדאסקו. הספרדי, שמדורג עשירי בטורניר, קטע את מסע הקסם של הענק אמריקאי ג'ון אייזנר, כשגבר עליו 6:4, 4:6, 4:6, 4:6.

עדכון ראשון: 19:36, 07/09/09
עדכון אחרון: 07:31, 08/09/09

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully