וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ' גילה את נקודת התורפה של אנגליה

מאמן נבחרת קרואטיה מחמם את האווירה לקראת המשחק בוומבלי: "חסרה להם 'אנגליות'". צ'ורלוקה: "אולי הם יזלזלו בנו"

בעוד יו"ר ההתאחדות אבי לוזון מפנטז על סלאבן ביליץ' כמאמן הבא של נבחרת ישראל, לקרואטי יש צרות משלו. ביליץ' ונבחרת קרואטיה הגיעו לאנגליה לקראת המשחק בוומבלי ביום רביעי, ומיהר לחמם את האווירה, שגם כך לוהטת. כזכור, קרואטיה ניצחה באנגליה 2:3 ומנעה מהנבחרת של סטיב מקלארן להעפיל ליורו 2008. בקמפיין הנוכחי, חזרה אנגליה מזאגרב עם 1:4 ענק והשיגה נקמה.

בינתיים, ביליץ' שוב מחמם והעביר ביקורת על שיטת המשחק של קאפלו: "אנגליה נבחרת שונה (תחת קאפלו). יש להם יתרונות, אבל חסר להם משהו. חסר להם קצת 'אנגליות', דברים שהפכו את הנבחרות האנגליות לכאלה שקשה להתגונן מולן וקשה לשחק מולן", אמר המאמן ל"גרדיאן". ביליץ' התייחס ל-2:3 ב-2008 והוסיף: "הצלקת עוד שם, אבל אני לא בונה על זה. הם לא פוחדים מקרואטיה, אבל אנחנו הנבחרת היחידה בעולם שניצחה אותם פעמיים ברציפות".

"למדינות בהן אין ליגה חזקה, כדורגל נבחרות הוא 80 אחוז מהכל", אמר ביליץ'. "זו הייתה אכזבה עבור האנגלים לא לעלות ליורו, אבל שישה שבועות לאחר מכן מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי שיחקו בגמר ליגת האלופות. אצלנו אין ליגת האלופות ואין פרמיירליג, לכן זה חשוב לנו יותר", עקץ הקרואטי.

אנגליה מוליכה את בית 6 עם מאזן מושלם של 21 נקודות, ארבע יותר מקרואטיה ושבע יותר מאוקראינה, שמתחרות על המקום בהצלבה. "תיקו תהיה תוצאה טובה עבורנו. אנחנו מחפשים תוצאה טובה בוומבלי", אמר מגן טוטנהאם ודראן צ'ולרוקה. "וכמובן שאנחנו מצפים מאנגליה לנצח את אוקראינה. אני מנסה לא לחשוב איזה הרכב הם יעמידו במשחק הזה", הוסיף צ'ורלוקה עוד עקיצה לכיוון אנגליה וסיכם: "אולי הם יזלזלו בנו. מתאים לנו לבוא כאנדרדוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully