וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיין: "האתגר הגדול עוד לפנינו"

מייקל אסיין וגאנה חגגו עלייה למונדיאל: "גם למקצוענים כמונו זו הרגשה מיוחדת". המאמן מילובן ראייבץ': "ההישג הגדול שלי"

וידאו: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

גאנה הפכה אתמול (ראשון) לנבחרת האפריקאית הראשונה שמבטיחה את עלייתה למונדיאל בדרום אפריקה. הכוכבים השחורים גברו באקרה 0:2 על סודאן וחגגו עם עשרות אלפי האוהדים ברחובות. גאנה מחזיקה במאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים ומאזן שערים 0:7, בבית ד', וכמובן שהבטיחה לעצמה גם את ההשתתפות באליפות אפריקה באנגולה בתחילת השנה.

"גם למקצוענים כמונו, זו הרגשה מיוחדת להביא שמחה לאנשים בגאנה", אמר מייקל אסיין קשר צ'לסי. "עבודת הצוות הביאה אותנו להצלחה. לא הרגשנו לחץ. האנשים בגאנה רצו שננצח ולא רצינו לאכזב אותם. הרגשה נפלאה להיות הנבחרת האפריקאית הראשונה שעולה למונדיאל הראשון באפריקה. כעת, האתגר הגדול עוד לפנינו ואנחנו חייבים להתחיל מיד את ההכנות. רק כך נביא עוד הצלחות הביתה".

גאנה חוזרת למונדיאל בפעם השניה בתולדותיה ובפעם השניה ברציפות. לפני ארבע שנים, היה על הקווים הסרבי רטומיר דויקוביץ'. הפעם, עשה את זה סרבי אחר - מילובן ראייבץ' המאמן בן ה-55 לקח את הנבחרת לפני שנה ועשה היסטוריה. "גאנה הייתה במונדיאל לפני ארבע שנים וכולם מבינים כמה חשוב לחזור. הפעם השניה מאוד חשובה", אמר הסרבי הנרגש והוסיף: "זה ההישג הגדול שלי כמאמן ואני מקווה שיהיו עוד הישגים כאלו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully