וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסי: "אנחנו מאמינים שאנחנו הולכים לעבור סיבוב"

ג'רמיה מאסי, המתאזרח של מקדוניה, מאמין בסיכוייה של נבחרתו לקראת המשחק הראשון מול יוון (17:30, 5+ לייב)

בעוד רוב עיני חובבי הכדורסל בישראל יהיו נשואות הערב (ראשון) למשחק של הנבחרת הלאומית מול קרואטיה, יערך קודם לכן באולם בפוזנאן המשחק בין נבחרת מקדוניה לנבחרת יוון (17:30, 5+ לייב). מקדוניה נחשבת לנבחרת שצפויה להיאבק עם ישראל על המקום השלישי ששווה ההעפלה לסיבוב השני, והבוקר באימון הקליעות לפני המשחק מול יוון נראתה הנבחרת המקדונית דרוכה לקראת האליפות השנייה בתולדותיה.

במלון הסמוך למלון הנבחרת המקדונית שוהה דירקטור הספורט המקדוני, נאסה נאסייב, שאמר בשיחה אמש עם וואלה! ספורט: "ככל הנראה זה יהיה ישראל או מקדוניה במקום השלישי". מלבד נאסייב, עוד שישה חברי פרלמנט מקדונים הגיעו לתמוך בנבחרת, שלא צפויה לעידוד נרחב בשל בעיה בהשגת ויזות לפולין.

מי שכן הגיע לאליפות הוא ג'רמייה מאסי, שחקנה של אליקנטה בעונה הקרובה, שהועדף ברגע האחרון על פני דריוס וושינגטון ג'וניור. "אני מרגיש בנוח", אמר מאסי בשיחה עם וואלה! ספורט בתום אימון הקליעות. "אנחנו משחקים כדורסל טובה, זה יהיה משחק חשוב בשבילנו ובשביל המדינה, ואנחנו מקווים לנצח אותו".

"יש לנו נבחרת טובה, ואנחנו די בטוחים בסגנון שלנו", המשיך מאסי. "יש לנו אמונה בעצמנו, למרות הבית הקשה אנחנו מאמינים שאנחנו הולכים לעבור סיבוב. הניסיון של סטפנוב וגצ'בסקי אמור להשפיע על המשחק, הם שחקני כדורסל טובים, והם יודעים מה לעשות במעמדים גדולים. אנחנו הולכים לפגוש היום נבחרת עצומה, אבל אנחנו נבוא לשחק חזק, ואגרסיבי ונקווה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully