וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל זכתה באליפות אמריקה בכדורסל

24 נקודות של בארבוסה סחפו את הסלסאו ל-60:61 דרמטי על המארחת פורטו ריקו, ארויו החטיא זריקת ניצחון עם הבאזר

יממה לפני פתיחת אליפות אירופה, הסתיימה הלילה (בין ראשון לשני) אליפות אמריקה, כשהמנצחת הגדולה הייתה ברזיל, שחגגה ניצחון דרמטי 60:61 על פורטו ריקו המארחת. הברזילאים השלימו זכייה רביעית בתולדותיהם בטורניר היבשתי ושלחו את האוהדים המקומיים בסאן חואן מאוכזבים הביתה.

ברזיל שלטה במשחק מן הפתיחה הודות ליכולת מצוינת של הסילון האנושי ליאנדרו בארבוסה, וההגנה בראשותו של אנדרסון ורז'או בלמה את הפורטוריקנים על תשע נקודות בלבד ברבע השלישי כולו, שהסתיים ב-37:50 לסלסאו. אבל עשר הדקות האחרונות היו של המקומיים, שבהנהגת קרלוס ארויו ביצעו קאמבק מרשים והתקרבו עד לפיגור מינימלי של 60:61 חצי דקה לסיום, אבל רכז מכבי תל אביב לשעבר החטיא את השלשה של הטורניר עם הבאזר והמגרש הפך מיד לזירת ריקודי סמבה סוערים.

בארבוסה קלע 24 למנצחים למרות יום רע מחוץ לקשת (1 מ-8), טיאגו ספליטר תרם 13 נקודות ושמונה ריבאונדים ואלכס גארסיה, עוד אקס צהוב, הוסיף תשע נקודות משלו. ארויו היה הפורטוריקני היחיד שקלע בדאבל פיגרס עם 14 נקודות.

ארגנטינה המאכזבת התנחמה במקום השלישי עם ניצחון 73:88 על קנדה, שתופיע גם היא באליפות העולם בטורקיה בקיץ הבא. לואיס סקולה, שנבחר לשחקן המצטיין של הטורניר, קלע 27 לארגנטינאים, פבלו פריג'יוני הוסיף 17 נקודות ושמונה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully