וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סול קמפבל: "למה שלא אשחק עבור הנבחרת?"

בלם ארסנל לשעבר שכח לרגע כי עבר לשחק בליגה הרביעית. "אמרו את אותו הדבר על בקהאם, ועכשיו הוא בסגל"

הדעיכה בקריירה של סול קמפבל היתה הדרגתית למדי. ממעמד של אחד הבלמים הטובים באנגליה ומקום של קבע במרכז הגנת ארסנל והנבחרת הלאומית, איבד הבלם הוותיק את מקומו בשורות הנבחרת, ואף צנח לפורטסמות. הקיץ, אחרי שאיבד את מקומו גם בפומפי, החליט קמפבל לחבור למאמן הנבחרת לשעבר, סוון גוראן אריקסון, בקבוצת נוטס קאונטי מהליגה הרביעית באנגליה, ואם זה תלוי בקמפבל עצמו - אין סיבה מדוע לא ישוב לשחק עבור ארצו, גם במונדיאל 2010 בדרום אפריקה.

"אשמח מאוד לשחק במונדיאל בשנה הבאה. למה לא?" תהה הבלם בתקשורת האנגלית. "בשלבים האחרונים של התקופה שלי בפורטסמות היו שיחות עם אנשים מהמחנה האנגלי לגבי חזרתי לסגל, וזה היה טוב לדעת. זה לא כאילו אפסיק לשחק היטב", אמר קמפבל. "אי אפשר לדעת. דברים כאלה יכולים לקרות. אני זוכר שאנשים אמרו בדיוק את אותו הדבר כשדייויד בקהאם הלך לשחק עבור לוס אנג'לס בארה"ב, ועכשיו הוא שוב בסגל של אנגליה".

כזכור, קמפבל העדיף להצטרף לנוטס קאונטי הקטנה על אף הצעות מליגות בכירות יותר, וכעת הוא מסביר מדוע. "היתה לי האפשרות לשחק בפרמיירליג, שלוש קבוצות פנו אלי וקיבלתי הצעות גם מעבר לים. אבל נוטס קאונטי רצו אותי. הם מכרו לי את הפרויקט שלהם, את החלום שלהם, ואני כאן כדי להגשים להם את החלום. אני מרגיש טוב לגבי ההחלטה שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • סול קמפבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully