וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנה העפילה למונדיאל

מיקאל אסיין הוביל את הכוכבים השחורים לניצחון 0:2 על סודאן ולמונדיאל שני ברציפות. גם תוניסיה בדרך אחרי 2:2 בניגריה

גאנה הפכה הערב (ראשון) לנבחרת האפריקאית הראשונה שהבטיחה את השתתפותה במונדיאל 2010, פרט למארחת דרום אפריקה. ה"כוכבים השחורים" גברו בבירתם אקרה על סודאן 0:2, ופתחו פער של שבע נקודות על מאלי בטבלה של בית 4 במוקדמות המונדיאל באפריקה, כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום. סוליי מונטארי מאינטר כבש את השער הראשון לגנאים בדקה ה-14, מיקאל אסיין חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-53. גאנה הפכה למעשה לנבחרת השמינית בעולם שהבטיחה את השתתפותה בדרום אפריקה 2010. קדמו לה: דרום אפריקה, ברזיל, הולנד, אוסטרליה, יפן, דרום קוריאה וצפון קוריאה.

אל גאנה ודרום אפריקה יצטרפו ארבע נבחרות אפריקאיות נוספות, שינצחו בבתי המוקדמות שלהן, כאשר לחוף השנהב חסרה עוד נקודה אחת. המשחק המרכזי של הערב הפגיש בין ניגריה (עם וינסנט אניימה בהרכב) לתוניסיה, על המקום הראשון בבית 2. ניגריה, שאירחה את המשחק באבוג'ה, הובילה 1:2 והתוצאה הזאת יכלה להביא למצב של שוויון בבית. בסופו של דבר אוסאמה דראגי כבש שער שוויון יקר לתוניסיה בדקה ה-89, מה שהותיר אותה במקום הראשון עם הפרש של שתי נקודות על הניגרים, כשנותרו עוד שני משחקים לכל נבחרת. פיטר אודמווינגי העלה את ניגריה ליתרון בדקה ה-24, אבל נאביל טיידר השווה ל-1:1 כעבור דקה. מייקל אנראמו החזיר תקוות לניגרים בדקה ה-80, עד לאותו שער שוויון שני ואכזרי של האורחים. במשחק נוסף וחסר חשיבות בבית ניצחה מוזמביק את קניה 0:1.

בבית 1, טוגו ומרוקו נפרדו ב-1:1, מה שחיזק את סיכוייה של המוליכה גאבון לעלות למונדיאל ראשון בתולדותיה, כאשר גם לקמרון נותרו סיכויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully