וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עונדת עוד עדי

התחדשה בספונסר נוסף, רשת תכשיטים, שתזרים כחצי מיליון שקלים. בשני תשוב הקבוצה להתאמן לקראת בני יהודה

אחרי שנהנו מסוף שבוע חופשי, ישובו ביום שני שחקני מכבי תל אביב לאימונים, ובכך ייפתחו בהכנות לקראת משחק הצמרת נגד בני יהודה, שייערך ביום שני הבא בבלומפילד במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, שתתחדש לאחר פגרת הנבחרות. כזכור, שתי הקבוצות מדורגות ראשונות, כך שהמפגש ביניהן הוא על ראשות הטבלה.

במהלך האימונים השבוע ייחסר המנג'ר אבי נמני את שחקני הנבחרת הבוגרת של ישראל, המגן יובל שפונגין והשוער לירן שטראובר, וכן את שחקן הנבחרת הצעירה, דור מלול. גם הקשר אנדריי קומאץ' (סלובניה) והחלוצים איליה יברויאן (ארמניה) ועמנואל מאיוקה (זמביה) ייעדרו כיוון שהם נמצאים עם נבחרותיהם.

בתוך כך, ממשיכים בצוות המקצועי בחיפושים קדחתניים אחר בלם זר לקבוצה. יצוין כי בשלב זה לא מצליחים למצוא במועדון הצהוב בלם שעלויותיו יתאימו לסכום הכסף שהקצה הבעלים מיטש גולדהאר (בסביבות כ-200 אלף דולר), וכרגע אין אף מועמד בנמצא שצפוי להגיע לארץ.

ספונסר נוסף למועדון

אחרי שהחליפה את הספונסר הראשי שלה העונה, התחדשה בימים האחרונים הקבוצה בספונסר נוסף - היא רשת תכשיטי היוקרה לגברים, "גאט מקסימום", שתעניק חסות לתא הכבוד של הקבוצה, בהיקף הנאמד בכחצי מיליון שקלים.

במסגרת החסות, ייצר מותג התכשיטים קו מוצרים ייחודי לאוהדי המועדון שיכלול: מחזיקי מפתחות, צמידים, שרשראות ועוד. כל ההכנסות ייתרמו לקהילה ולקידום הספורט בישראל.

אביב בושינסקי, יו"ר מכבי תל אביב, אמר: "אני שמח על הצטרפות גאט מקסימום לנותני החסות של הקבוצה, לא רק בהיבט הכלכלי, שבוודאי מהווה תרומה גדולה למועדון, אלא גם בהיבט השיווקי. ברור שחוויית הכדורגל לא שלמה מבלי לספק תנאים נאותים לקהל האוהדים, ושדרוג תא הכבוד הוא צעד חשוב בתפיסה זו".

"אנו שמחים להעניק חסות למכבי תל אביב וחושבים כי החיבור בין השניים ברור וטבעי", כך אמרה אוליסייה קנטור, מבעלי רשת גאט מקסימום. "הבחירה בקבוצה נבעה מן החיבור וערכי המותג שלנו, שעולים בקנה אחד עם קבוצת הכדורגל. הרשת רואה בשיתוף הפעולה את התרומה לקהילה וקידום הספורט והנוער בישראל, המהווה אינטרס לאומי של תושבי מדינת ישראל בכלל ושלנו בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully