וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים עבדול ג'באר - המחליף של פיל ג'קסון?

שחקן העבר הגדול ועוזר מאמן הלייקרס בהווה הביע את רצונו לעבור למרכז הבמה: "יש לי את הידע, עדיין לא קיבלתי הזדמנות"

אחרי שרבים מחבריו ויריביו המושבעים עשו את המעבר הצפוי מהפרקט אל הספסלים, נדמה כאילו גם לקארים עבדול ג'באר, אחד משחקני העבר הגדולים ביותר של ה-NBA, מתחיל לדגדג ייצר האימון. "אני יודע שיש לי את ידע על המשחק אותו אני יכול להעביר. הידע שיש לי יכול לעזור לשחקנים אחרים", אמר שחקן העבר הנהדר, שבילה 20 שנה בליגה הטובה בעולם במדי מילווקי והלייקרס. קארים נמצא בימים אלה בסיאול, שם שימש בסוף השבוע כעוזר מאמן של קבוצת כוכבי עבר של הליגה בטורניר כדורסל באסיה. בין השאר, היו בקבוצה טים הארדוויי, רוברט הורי, דומיניק ווליקינס וולאדי דיבאץ', אלא שמול קבוצת האולסטאר של הכדורסל הקוריאני זה לא הספיק, וקארים ושחקניו נחלו הפסד 114:98.

אלא שכעת, דומה כאילו קארים רוצה לעבור לליגה של הגדולים. כזכור, הסנטר מונה לעוזר מאמן מיוחד של הלייקרס מאז 2005, ועיקר עבודתו הסתכמה בעבודה עם אנדרו ביינום הצעיר, שהשתפר עד מאוד תחת ידיו המכוונות של שחקן העבר הגדול. "קראתי ב-ESPN כתבה על מי צריך להחליף את פיל ג'קסון בלייקרס, והרבה אנשים אמרו שאני אהיה בחירה טובה. אני חייב להסכים עם אוהדי", התלוצץ קארים. "עדיין לא קיבלתי הזדמנות כמאמן ראשי, אולי התמיכה של הקהל תפתח דלתות עבורי. הכוכבים צריכים להסתדר עבורי, פחות או יותר, אבל אני חושב שעשיתי עד עכשיו עבודה טובה, ואולי מישהו יחשוב שמגיעה לי ההזדמנות".

עם זאת, קארים הבהיר כי "עדיין לא דיברנו על לעלות כמה שלבים בסולם", וכי "התחלתי להיות רציני לגבי אימון רק באמצע שנות הארבעים שלי". למרות כל אלה, שחקן עבר נוסף של הלייקרס, רוברט הורי, מאמין ביכולות האימון של קארים. "הוא אחד מהאנשים האלה שכשחקן, אתה מכבד מאוד. אתה קצת מפחד ממנו ולא רוצה להפריע לו". הפורוורד המצוין, ששיחק תחת קארים במשחק המדובר בקוריאה בסוף השבוע האחרון, הוסיף: "למדתי להכיר אותו כאן. הוא מאוד נחמד ומאוד אינטילגנט". ימים יגידו האם זה יספיק כדי לרשת את מקומו של פיל ג'קסון, ואת אחד הג'ובים המבוקשים והנחשבים בעולם הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully