וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס: ”אני מנסה לא להיסחף"

קים קלייסטרס מתקשה לעכל את הקאמבק האדיר שלה אחרי הניצחון על ונוס וויליאמס ברבע הגמר בארה”ב. רם ברבע גמר

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק

הזכרונות הכל כך יפים מזכייתה באליפות ארצות הברית ב-2005 ממשיכים לספק מוטיביציה לטניסאית המתקאמבקת קים קלייסטרס, שעלתה הערב (ראשון) לרבע גמר הטורניר. עד עכשיו הבלגית שכנעה מאוד בהופעתה בטורניר, אבל הפעם היא הפציצה עם משחקה הטוב ביותר מאז החזרה למגרשים, כשניצחה את ונוס וויליאמס 0:6, 6:0, 4:6. המשחק בין השתיים הבטיח רבות, אבל אף אחד לא ציפה לשתי מערכות כל כך מוזרות, כשכל אחת מהטניסאיות שולטת לגמרי בכל אחת מהן.

במערכה השלישית והמכרעת, קלייסטרס השיגה שבירה מוקדמת כדי לעלות ל-1:3, ושמרה על היתרון שלה בזכות משחק אחראי ומדוייק, שתיסכל לגמרי את הטניסאית המדורגת 3 בעולם. קלייסטרס תתמודד ברבע הגמר נגד לי נה הסינית (18 בטורניר), שעלתה בפעם השניה בקריירה שלה לרבע גמר טורניר גרנד סלאם, לי נה ניצחה את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה 2:6, 3:6.

"אני עדיין מתקשה להאמין למה שקורה כאן", אמרה קלייסטרס הנרגשת, שכלל לא נכללת בדירוג ה-WTA בגלל התקופה הקצרה שעברה מאז חזרתה לסבב. "זה היה משחק כל כך מוזר, אני לא יודעת מה להגיד עליו. קצת רעדתי במשחקון האחרון והיד שלי הרגישה כבדה מאוד, אבל אני מנסה לא להיסחף בהתרגשות כי הטורניר עדיין נמשך".

ההורים לבית וויליאמס יכלו לפחות להתנחם באחות הצעירה יותר סרינה, האלופה המכהנת, שהייתה גם לטניסאית הראשונה שהבטיחה את מקומה ברבע הגמר. וויליאמס (2 בעולם) גברה בשמינית הגמר על דניאלה הנטוחובה הסלובקית (22 בטורניר) 2:6, 0:6 במשחק שפתח את היום השביעי של האליפות. האמריקאית שמרה על מאזן מרשים כשעדין לא איבדה מערכה בטורניר. הנטחובה אמרה בסיום המשחק: "אם היא תמשיך לשחק ככה, לאף אחת לא יהיה סיכוי מולה". בסיבוב הבא תתמודד סרינה נגד משוכה גבוהה בהרבה בדמותה של פלאביה פנטה, אחת הטניסאית החמות של הקיץ, אחרי שהאיטליה (10 בטורניר) הדיחה את ורה זבונרבה הרוסיה (7 בטורניר) עם 6:3, 6:7, 0:6.

נדאל ופררו בחגיגה ספרדית

רפאל נדאל, שהצהיר השבוע כי הוא מתכוון להתייצב למפגש חצי גמר גביע דייויס נגד ישראל, עלה הערב לשמינית הגמר אחרי שניצח את בן ארצו ניקולס אלמגרו 5:7, 4:6, 4:6. אחרי שהתקשה בסיבוב הקודם מול ניקולס קיפר, נדאל נראה מצויין במשחק נגד המגיש העוצמתי ממורסיה. הרגע הקשה במשחק מבחינתו היה בתחילת המערכה השלישית, אז הוא נשבר ל-2:0 ובנוסף נאנק מכאבים באיזור שרירי הבטן. מדובר בפציעה חדשה ככל הנראה, עליה נדאל התלונן לראשונה בפני התקשורת בטורניר סינסינטי. נדאל שכב על הגב וקיבל טיפול, לפני שעלה בכוחות מחודשים כדי לשבור את אלמגרו בחזרה, ולהמנע ממשחק ארוך כדי לאגור כוחות להמשך. ברבע הגמר מחכה לנדאל הצרפתי המלהיב גאל מונפיס (13 בטורניר), שהוביל 3:6, 4:6, 0:1 על חוזה אקאסוסו לפני שהארגנטינאי פרש בגלל פציעה.

אנדי מארי, המדורג שני שלא הרשים יתר על המידה עד כה בטורניר, פגש את הגיבור המקומי טיילר דנט, ולא התקשה לגבור עליו 3:6, 2:6, 2:6. דנט בן ה-28, שנחשב להבטחה גדולה בעבר אבל נעדר שנתיים מהמגרשים בעקבות ניתוח בגבו, ריגש את הקהל בניו יורק כשהעפיל ממעמקי המקום ה-195 בעולם עד לסיבוב השלישי, אבל מול הסקוטי הכל כך מוכשר לא היה לו הרבה מה לעשות.

ספרדי אחר, חואן קרלוס פררו, הוא פשוט בלתי נגמר. אחרי שהתאושש מירידה למאיה השניה בעולם עם עונת חימר מוצלחת, עלה לרבע הגמר בווימבלדון, והוביל את נבחרת ספרד לחצי גמר גביע דייויס - הוא עלה לשמינית גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, לראשונה מאז 2003 אז היה פיינאליסט. ה"יתוש", המדורג 24 בטורניר, פגש בסיבוב השלישי את ז'יל סימון הצרפתי (9 בטורניר). סימון ניצח במערכה הראשונה 1:6, אלא שפררו הגיב ב-4:6,6:7 בשתי המערכות הבאות, לפני שסימון פרש במצב של 0:1 לספרדי במערכה הרביעית. פררו יתמודד בשמינית הגמר נגד חואן מרטין דל פוטרו הארגנטיני (6 בטורניר), שגבר על דניאל קולרר האוסטרי 1:6, 6:3, 3:6, 3:6.

טניסאי נוסף שתפס מקום בשמינית הגמר הוא פרננדו גונזאלס הצ'יליאני (11 בטורניר) שגבר על תומאס ברדיץ' הצ'כי (17 בטורניר) בתוצאה 5:7, 4:6, 4:6. גונזאלס יתמודד בשמינית הגמר מול ג'ו ווילפריד צונגה, שניצח בדרבי צרפתי את ג'וליאן בנטו 6:7, 2:6, 4:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רם ומירני עלו רבע הגמר

טורנירי הזוגות השאירו שלושה נציגים ישראלים בפתח השבוע השני של אליפות ארצות הברית הפתוחה. אנדי רם ומקס מירני גם יישארו בשבוע הזה אחרי שגברו על הצמד האיטלקי, סימונה בוללי ואנדראס ספי, בתוצאה 6:7, 7:6, 2:6. עבור רם, שיחד עם מירני מדורג 5 בטורניר, מדובר בשחזור של הישגו הטוב ביותר בניו יורק, וזו ההעפלה השניה שלו לרבע הגמר בטורניר.

שחר פאר סיימה את דרכה בטורניר, אחרי שהודחה גם בסיבוב השלישי של טורניר הזוגות. פאר וג'יזלה דולקו הארגנטינית הפסידו לצמד האוסטרליות, סמנתה סטוסור ורנה סטאבס (3 בטורניר) 7:5, 6:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully