וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקביות אכילס

קוזוקין? אוחיון? שכטר? מבט על ההרכבים איתם עלה קשטן בקמפיין הזה מדגים יותר מכל את חוסר העקביות של המאמן

נבחרת ישראל סיימה אמש (שבת) את דרכה בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 לאחר הפסד מביש נגד נבחרתה הבינונית של לטביה, 1:0 באיצטדיון רמת גן. אחת התופעות הבולטות בנבחרת מתחילתו של הקמפיין ועד סופו היא העובדה שהמאמן דרור קשטן לא הצליח לייצב הרכב או לפחות שלד מרכזי של הרכב קבוע במהלך הקמפיין. אין דרך מדויקת יותר לתאר חוסר דרך. אז נכון שצריך להתחשב במצבים נתונים, כמו שחקנים שצברו כרטיסים צהובים או כאלה שנפצעו, אבל גם אם מכניסים את כל הנתונים יחד למשוואה - אי אפשר שלא להבחין בחוסר העקביות ובטעויות הרבות שעשה המאמן הלאומי.

6.9.08 - מחזור ראשון: ישראל מסיימת ב-2:2 עם שוויץ ברמת גן

ההרכב שפתח באותו משחק ביתי שחנך את הקמפיין היה: דודו אוואט, שמואל קוזוקין, אבי סטרול, טל בן חיים, יואב זיו, בירם כיאל (משה אוחיון 62), תמיר כהן, יוסי בניון, סלים טועמה, עומר גולן (אליניב ברדה 59), רוברטו קולאוטי (בן סהר 46).

השיבוץ התמוה: שמואל קוזוקין מבית"ר ירושלים תופקד בעמדת המגן הימני. קשטן בהחלטה אמיצה כביכול מציב בהרכב הראשון ילד צעיר שבקושי שיחק בליגה וזורק אותו למים העמוקים והקרים באחד ממשחקי המפתח של הנבחרת. הרעיון הזה לא יחזיק יותר מדי זמן.

10.9.08 - מחזור שני: ישראל מנצחת 1:2 במולדובה

ההרכב שפתח: דודו אוואט, שמואל קוזוקין (קלמי סבן 37), דקל קינן, טל בן חיים, יואב זיו, משה אוחיון, יוסי בניון, תמיר כהן (בירם כיאל 67), סלים טועמה, בן סהר (מאור בוזגלו 3), עומר גולן.

קשטן לא לומד לקח ומשבץ שוב את קוזוקין באגף ימין בהגנה. אחרי 37 דקות הוא חוזר בו ונסוג מהרעיון האמיץ כביכול. הוא מבין כנראה שהילד לא עומד בלחץ ומכניס את קלמי סבן, שמשחק מצוין וכבונוס גם כובש בדקה ה-45 את שער הניצחון לישראל. על הפרק באותם ימים היה הדיון בקשר המוכשר מאור בוזגלו, שלא פתח בהרכב, אולם בעקבות פציעתו של בן סהר בדקה השלישית הוא הוזעק מהספסל, בישל את שני השערים והיה בין המצטיינים.

שלושה שינויים נרשמו לעומת משחק הפתיחה: בן סהר במקומו של קולאוטי הפצוע, קינן במקום סטרול בהגנה ומשה אוחיון במקומו של בירם כיאל.

11.10.08 - מחזור שלישי: ישראל מנצחת 1:3 בלוקסמבורג

ההרכב שפתח: דודו אוואט, קלמי סבן, דקל קינן, טל בן חיים, דדי בן דיין, גל אלברמן (משה אוחיון 90), בירם כיאל, סלים טועמה (בן סהר 83), יוסי בניון (מאור בוזגלו 88), עומר גולן, אליניב ברדה.

חמישה שינויים לעומת המשחק הקודם: סבן במקום קוזוקין ובן דיין במקום יואב זיו בהגנה, אלברמן על חשבונו של משה אוחיון ובירם כיאל במקום תמיר כהן בקישור, ושינוי נרשם גם בחוד כאשר ברדה פתח במקומו של סהר.

חמישה שינויים לעומת משחק הפתיחה בקמפיין: סבן, בן דיין וקינן במקומם של קוזוקין, סטרול וזיו בהגנה. אלברמן במקום תמיר כהן וברדה על חשבון קולאוטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

15.10.08 - מחזור רביעי: ישראל מסיימת ב-1:1 בלטביה

ההרכב שפתח: דודו אוואט, קלמי סבן, דקל קינן, טל בן חיים, דדי בן דיין, בירם כיאל (משה אוחיון 66), גל אלברמן, יוסי בניון, סלים טועמה, אליניב ברדה (מאור בוזגלו 90) ועומר גולן (בן סהר 82).

אין שינויים בהרכב. כנראה בהשראת הניצחון על האימפריה מלוקסמבורג מחליט קשטן לראשונה בקמפיין לפתוח עם הרכב זהה להרכב שפתח ארבעה ימים קודם לכן בניצחון החוץ מול לוקסמבורג. שאפו.

28.3.09 - מחזור חמישי: ישראל מסיימת ב-1:1 ביתי מול יוון

ההרכב שפתח: דודו אוואט, קלמי סבן, טל בן חיים, דקל קינן, דדי בן דיין, גל אלברמן, תמיר כהן (גילי ורמוט, 85), יוסי בניון (בירם כיאל, 77), אליניב ברדה (ברק יצחקי, 61), בן סהר, עומר גולן.

שני שינויים בהרכב לעומת המשחק הקודם: תמיר כהן פותח במקומו של בירם כיאל ובן סהר על חשבונו של טועמה בחלק הקדמי.

1.4.09 - מחזור שישי: ישראל מנוצחת 2:1 במשחק ביוון

ההרכב שפתח: דודו אוואט, קלמי סבן, טל בן חיים, דקל קינן, דדי בן דיין, גל אלברמן, בירם כיאל, יואב זיו (אליניב ברדה, 40), איתי שכטר (ברק יצחקי, 73), בן סהר (יוסי בניון, 46), עומר גולן.

הפעם מפתיע המאמן עם הצבתו של יואב זיו בקישור ונותן לאיתי שכטר הופעת בכורה במדים הלאומיים דווקא במשחק ההזדמנות האחרונה שבו היינו חייבים לנצח את היוונים. שלושה שינויים נרשמו לעומת המשחק הקודם: בירם כיאל, יואב זיו ואיתי שכטר במקומם של תמיר כהן, יוסי בניון ואליניב ברדה.

שבעה שינויים לעומת משחק הפתיחה בקמפיין: סבן, קינן ובן דיין במקומם של קוזוקין, סטרול ויואב זיו בחוליית ההגנה; אלברמן במקומו של תמיר כהן בקישור; יואב זיו מוסט לקישור במקום טועמה, כאשר שכטר ובן סהר במקומם של בניון וקולאוטי.

6.9.09 - מחזור שביעי: ישראל מפסידה בבית 1:0 מול לטביה

ההרכב שפתח: דודו אוואט, יובל שפונגין, אבי סטרול, דקל קינן, דדי בן דיין, גל אלברמן (תמיר כהן, 46), בירם כיאל, יוסי בניון (אבירם ברוכיאן, 67), יניב קטן, אליניב ברדה, עומר גולן (בן סהר, 63).

חמישה שינויים לעומת המשחק הקודם: שפונגין במקומו של סבן וסטרול על חשבונו של בן חיים המוצהב בהגנה. יוסי בניון, אליניב ברדה ויניב קטן במקומם של יואב זיו, בן סהר ואיתי שכטר בחלק הקדמי.

שישה שינויים לעומת משחק הפתיחה בקמפיין: שפונגין, קינן ובן דיין במקומם של קוזוקין, בן חיים וזיו בחוליית ההגנה. אלברמן, קטן וברדה במקומם של תמיר כהן, טועמה וקולאוטי (שאפילו לא זומן לסגל). כמה טוב שזה אוטוטו נגמר.

* כדי למנוע סחרחורת מהקוראים, לא שוכללו הנתונים ממשחקי הידידות והניסויים שנעשו אז בהרכב. עם הקורא אבי לוזון הסליחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully