וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אמריקה: תבכי ארגנטינה, תבכי

פורטו ריקו ניצחה 80:85 את ארגנטינה, ועלתה לגמר הטורניר, בו תתמודד נגד ברזיל, שגברה 65:73 על קנדה

זה לא היה הלילה של ארגנטינה. נבחרת הכדורגל הובסה 3:1 על ידי ברזיל, וגם נבחרת הכדורסל טעמה בין שבת לראשון את טעמו המר של הפסד. ארגנטינה התייצבה למשחק חצי גמר אליפות אמריקה נגד המארחת פורטו ריקו, והפסידה 85:80. ארגנטינה פתחה מצוין עם ריצת 0:14 והוליכה 13:20 ברבע הראשון ו-32:41 במחצית. אולם קרלוס אוריו ופיטר ג'ון ראמוס החזירו את הפורטוריקנים לתמונה, הרבע השלישי היה צמוד לכל אורכו, ומאמצע הרבע הרביעי המארחים פתחו יתרון אותו לא שמטו עד לסיום. ארויו הצטיין בפורטו ריקו עם 19 נקודות ו-4 אסיסטים, כרמלו לי, אקס עירוני רמת גן, קלע 14 ולארי איוסו קלע 13. לואיס סקולה הצטיין במדי המפסידה עם 31 נקודות, פבלו פריג'יוני היה חלש עם 8 נקודות (2 מ-6 מהשדה ב-39 דקות).

יריבתה של פורטו ריקו בגמר היא ברזיל, שניצחה את קנדה 65:73, במשחק בו שלטו לאורך כל הדרך, אך לא הצליחו לפתוח פער ניכר מיריביהם. "ברבע הרביעי שמרנו טוב, אבל קנדה תמיד יריבה קשה ונשארו צמודים אלינו", אמר בסיום אנדרסון ורז'או שקלע 16 נקודות לברזיל. ליאנדרו בארבוסה הוליך את נבחרת הסמבה עם 22 נקודות, ואלכס גארסיה, אקס מכבי תל אביב, הוסיף 10. ג'ואל אנטוני הוליך את קנדה עם 17 נקודות.

הלילה ייערך משחק הגמר בסן חואן בין פורטו ריקו, מארחת הטורניר, לברזיל. ארגנטינה תנסה להמתיק את הגלולה מול קנדה במשחק על המקום השלישי. יש לציין כי כל ארבע הנבחרות הבטיחו את השתתפותן באליפות העולם שתערך ב-2010 בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully