וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: מקסיקו משפרת עמדות

האל טרי ניצחו 0:3 בקוסטה ריקה ועלו על חשבון הטיקוס למקום השלישי בבית הצפון מרכז אמריקאי. ניצחונות לארה"ב והונדורס

אחרי פתיחה איומה שהביאה לפיטוריו של סוון גוראן אריקסון, נבחרת מקסיקו ממשיכה בהתאוששות. האל טרי השיגו ניצחון חוץ 0:3 על קוסטה ריקה וחלפו על פני הטיקוס בדרך למקום השלישי בבית הצפון-מרכז אמריקאי, מקום ממנו עולים אוטומטית לדרום אפריקה. שניות לפני ההפסקה העלה ג'ובאני דוס סנטוס את מקסיקו ליתרון ובדקה ה-62 הוא הוסיף בישול לגיירמו פרנקו. שמונה דקות לאחר מכן חתם אנדרס חוארדאדו ערב עגום לקוסטה ריקה, שירדה למקום הרביעי בבית בשל הפרש שערים נחות.

ארצות הברית שמרה על המקום הראשון בבית למרות שעבדה קשה ביוטה בניצחון הביתי 1:2 על אל סלבדור. כריסטיאן קסטיו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-32, אבל קלינט דמפסי וג'וזי אלטידור הפכו את התוצאה במחצית השניה. הונדורס ממשיכה להתקרב לעלייה ראשונה למונדיאל מאז 1982. צמד של קרלוס פאבון (19, 28) ושערים של אמאדו גבארה (62) ודויד סואזו (83) סידקרו להונדורים 1:4 ביתי על טרינידד וטובאגו, לזכותה צימק ג'רי בפטיסט.

כאשר נותרו שלושה משחקים בלבד, ארצות הברית ממשיכה להוליך את הבית עם 13 נקודות ומקדימה בהפרש שערים את הונדורס. מקסיקו שלישית עם 12 נקודות לפני קוסטה ריקה. אל סלבדור וטרינידד וטובאגו איבדו סיכוי להעפיל למונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully