וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "הולך להיות קשה ומסובך"

מאמן ארגנטינה מצפה לימים קשים: "להפסיד לברזיל זה תמיד רע, ננסה להשיג נקודות בפרגוואי". דונגה: "הטכניקה ניצחה"

רויטרס

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

דייגו ארמנדו מראדונה הוא סמל בארגנטינה הלכה למעשה. תמונות שלו מעטרות את שדה התעופה בבואנוס איירס, הוא נהנה מהערצת ההמונים ובעיני הארגנטינאים הוא משול לאל. אבל יתכן שהיום משהו נסדק בתדמית של מראדונה. ארגנטינה הובסה בביתה 3:1 על ידי היריבה הגדולה מכולן, ברזיל, ויותר מכך - היא צפתה בשחקנים של דונגה חוגגים העפלה לגביע העולם 2010 על הדשא ברוסאריו. מלבד טעמו הצורב של ההפסד, ארגנטינה הסתבכה בתמונת הבית הדרום אמריקאי, ונפלה למקום הרביעי, 2 נקודות בלבד מעל קולומביה ואקוודור שנאבקות על מקום בפלייאוף. עכשיו, אפשר להכניס גם את שחקני האלביסלסטה למשוואה.

"אנחנו חייבים לנסוע לפרגוואי ולנסות להשיג שלוש נקודות", שידר מראדונה אופטימיות במסיבת העיתונאים, לקראת המשחק ביום רביעי. "זה הולך להיות קשה, מסובך, במיוחד אחרי ההפסד. להפסיד לברזיל זה תמיד רע, וקיווינו לנצח כדי להתקרב למונדיאל".

מראדונה רשם שלושה הפסדים ושני ניצחונות כמאמן ארגנטינה במוקדמות, והוא מסרב להטיל את האחריות על שחקניו. "אני לא מתלונן על המשחק שלהם, לא צריך להתנפל על מסי כי הוא לא משחק לבד", אמר המאמן. כזכור, לפני המפגש מסי התרברב ואמר כי ארגנטינה יכולה לנצח את ברזיל בקלות. יכולתו מול נבחרת הסמבה לא כיסתה על הצהרותיו. גם מראדונה התפאר כי נבחרתו "תחנוק את ברזיל", אבל על הדשא היו אלה הברזילאים שרקדו ואילו ארגנטינה נשארה בלי אוויר. "בסך הכל אני לא ממורמר, הייתי יותר ממורמר אחרי ההספד לבוליביה", אמר מראדונה וכיוון לאותו 6:1 בלתי נשכח. "עד הדקה ה-24 ברזיל לא נכנסה לרחבה שלנו, אבל היינו גרועים עם כדורי הגובה ושילמנו על זה".

בצד הברזילאי שמחו ובצדק. ברזיל הוכיחה את עליונותה והייתה לראשונה מהבית הדרום אמריקאי שמבטיחה את עלייתה לדרום אפריקה. "הטכניקה ניצחה היום", אמר דונגה בסיום, "יש לנו נבחרת שמשחקים בה אלופים גדולים, שעובדים קשה במגרש. הם שחקנים חרוצים מאוד". מי שהפגין חריצות יתרה הוא החלוץ לואיס פביאנו, שהבקיע צמד, והוכיח חדות וחיוניות.

"זה היה ערב נהדר", אמר קאקה בסיום, "והדובדבן הוא העלייה למונדיאל במשחק על אדמת ארגנטינה. עם כל האווירה שיצרו סביב המשחק, הנבחרת הייתה מאוד אינליגנטית על הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully