וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "אפשר לנצח את קרואטיה"

פורוורד נבחרת ישראל אופטימי לגבי המשחק הראשון באליפות: "ניתן הכל". תמיר: "צריך לשחק חזק ולתת את הלב"

יח"צ - חד פעמי

צילום וידאו: אור שקדי, פוזנאן

עריכת וידאו: גדי וינסטוק

נבחרת ישראל ערכה הערב (שבת) את אימונה השני בפולין, כשלאחריו דיברו השחקנים הישראלים לקראת המשחק נגד קרואטיה ובנוגע לאליפות כולה. לפני האימון שוחח מאיר טפירו עם טל בורשטיין, ובסיומו ערך תחרות קליעות עם עוזר המאמן, רוני בוסאני. "הורדנו קצת חלודה מהאימון של הבוקר, עבדנו בעיקר על דברים שלנו וגם קצת על פרקי כדורסל קרואטים. ראינו וידאו ולומדים אותם. לעצור את ניקולה זה לא רק עניין של הגבוהים", אמר עידו קוז'יקרו עם תום האימון.

גיא פניני, שנפצע באימון הערב, הוסיף: "קיבלתי מכה וקצת כאב, אבל הטיפול עזר. היה אימון חזק וטוב, אנחנו לומדים את הקרואטים, ואני מקווה שנצליח להוציא אותם מהתכנית שלהם. הם נבחרת מצויינת". יניב גרין התייחס ליריבה וליריב האישי שלו, ניקולה וויצ'יץ': "כולם יודעים מה הנקודות החזקות של ניקולה, בהתקפה הוא מוסיף להם המון. הרבה כדורים עוברים דרכו, צריך להתקיף אותו קצת על הרגליים האיטיות בהגנה, אבל יש להם עוד הרבה שחקנים טובים".

אחד מכוכבי הנבחרת, ליאור אליהו, אופטימי ומאמין כי הנבחרת תוכל להפתיע את הקרואטים. "אפשר לנצח את קרואטיה, ואז יהיה הכי הטוב להגיע מול מקדוניה במומנטום חיובי. אבל קודם כל ניתן הכל מול קרואטיה". החוליה האחרונה בקו הקדמי של הנבחרת, עמית תמיר, סיכם: "צריך לשחק חזק ולתת את הלב. לכל שחקן יש את היתרונות שלו וצריך ללמוד אותם ולהוביל לחולשות שלהם. כשנעשה את זה נגרום להם לעשות דברים לא נוחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully