וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקאצ'ין: "מקווה שהמזל שלנו ישתנה מול ישראל"

הקרואטים זוכרים היטב את ההפסד הקודם לחבורה של צביקה שרף. קוס: "זה משחק המפתח". וויצ'יץ': "אליפות מאוד חשובה"

ההכנות לקראת פתיחת אליפות אירופה בכדורסל שתיערך בפולין ממשיכות להיכנס להילוך גבוה. הערב (שבת) ערכה נבחרת קרואטיה אימון בכורה באולם בפוזנאן לקראת משחק הבכורה באליפות מול ישראל ביום שני. באופן די צפוי, את מירב תשומת הלב של התקשורת הישראלית משך ניקולה וויציץ', שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב, שאף הודה שהעביר למאמן הקרואטי, יסמין רפשה, רשמים על נבחרת ישראל.

"אני חושב שאנחנו מוכנים לאליפות הזאת. היו לנו משחקים טובים בטורנירי ההכנה", אמר וויצ'יץ' עצמו. "האליפות הזאת מאוד חשובה לנו, יש לנו שחקנים צעירים והיא חשובה להתפתחות שלהם". לגבי המפגש עם ישראל, אמר שחקן אולימפיאקוס: "ראינו את כל המשחקים של ישראל. אני לא צריך להגיד מה צריך לעצור בנבחרת הישראלית כי אני יודע שצביקה רואה את הטלוויזיה", התלוצץ הקרואטי, שהתייחס גם לחברו בקבוצת הפאר היוונית, יותם הלפרין: "הוא צריך להיות הכח המרכזי של ישראל, הוא היה מצוין במשחקי ההכנה".

מי שהיה עד לא מזמן הגבוה הבכיר בנבחרת הקרואטית, ניקולה פרקאצ'ין, מתאושש בימים אלה מפציעה, והוא צפוי להיות חלק משני בסגל הקרואטי. פרקאצ'ין אמר היום בשיחה עם וואלה! ספורט: "לא התאמנתי בחודש הראשון של האימונים וחזרתי לאימונים רק לפני עשרה ימים. אני מרגיש טוב, אמנם אני לא במצב הכי טוב, ואני לא מתאמן אימונים מלאים אבל אני יכול לעזור. באליפויות הקודמות הייתי יותר משמעותי, אבל אסור לשכוח שאני בן 34. ניקולה ומריו קאסון הם השחקנים המובילים והתפקיד שלי זה לבוא ולעזור".

לקראת המשחק מול ישראל הוסיף פרקאצ'ין: "לפני שנתיים היינו פייבוריטים והפסדנו, אני מקווה שהמזל ישתנה מול ישראל. אנחנו חייבים לנצח בשביל השלום שלנו וההמשך של הטורניר. אנחנו מקווים ללכת עד הסוף ולזכות במדלייה אחרי 14 שנה. אני חושב שהדור הזה שווה מדליה, הוא מספיק איכותי. שאר הנבחרות באו בלי הכוכבים וזה הסיכוי שלנו".

"וויצ'יץ' נתן לנו מידע על הישראלים"

שחקן נוסף שמהווה חלק חשוב בנבחרת הקרואטית הוא דאבור קוס, שפותח בחמישייה בקו האחורי לצד רוקו אוקיץ'. "אנחנו מוכנים, ואנחנו מצפים לנצח את המשחק", אמר קוס בשיחה לפני היציאה לאימון, "אני חושב שניצחון במשחק הראשון יתן לנו התחלה טובה לאליפות, ואני חושב שזה יהיה המפתח. שיחקנו בלי ניקולה בשלוש השנים האחרונות, אז אני לא יודע איך הכדורסל שלנו יהיה איתו. הוא רכז בגוף של שחקן גבוה, ונותן לנו הרבה אופציות. ניקולה נתן לנו מידע על השחקנים ועל השיטה של ישראל, ואני מקווה שזה יעזור לנו".

גם קוס זוכר היטב את ההפסד הקודם לנבחרת ישראל: "אנחנו יודעים איזה טעויות עשינו לפני שנתיים, ואנחנו נעשה הכל כדי לתקן את זה ולנצח. המטרה שלנו להיות בשישייה הראשונה, כדי להיות באליפות העולם, ולשים את הכדורסל הקרואטי בטופ העולמי. בתוך תוכנו אנחנו חולמים על מדלייה". על הפייבוריטית שלו לאליפות אמר קוס: "ספרד היא הנבחרת הכי טובה ושאר הנבחרת הן מאוד מאוד צמודות. אני חושב שכולם בקרואטיה מצפים להצלחה שלנו, לא יודע כמה יבואו לפה אבל מי שיבוא יהיה חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully