וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה: מצרים וקמרון בתמונה, לחוף השנהב חסרה נקודה

אלופת אפריקה ניצחה 0:1 ברואנדה, האריות גברו על גאבון 0:2 ושתיהן מתאוששות מפתיחה רעה. 0:5 לפילים על בורקינה פאסו

כמו באירופה, גם באפריקה משחקים בסוף השבוע במסגרת מוקדמות המונדיאל ולמרות שהמשחק המאוד מסקרן בין ניגריה לטוניסיה ייערך רק מחר, היום (שבת) נערכו כמה משחקים חשובים ביותר.

קמרון השיגה היום את ניצחונה הראשון בשלב הבתים האחרון, 0:2 בחוץ על גאבון אחרי שהייתה עם הגב לקיר וחייבת לאסוף את שלוש הנקודות. השערים שהיא כבשה אף היו הראשונים שלה בשלב הנוכחי. פול לה גואן, במשחקו הרשמי הראשון על הקווים של האריות, ראה את חבורת הכוכבים שלו נאבקת בליברוויל במשך 66 דקות ארוכות עד שאשיל אמנה כבש את הראשון, סמואל אטו הכפיל כעבור שתי דקות והניצחון הובטח.

טבלת בית א':

1. קמרון 4 נקודות (3 משחקים)
2. טוגו 4 נקודות (2 משחקים)
3. גאבון 3 נקודות (2 משחקים)
4. מרוקו 2 נקודות (3 משחקים)


בבית ג' השיגה מצרים ניצחון שני בקמפיין אחרי שגברה 0:1 על רואנדה בחוץ. אחמד חסן הוותיק כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-67 ואלופת אפריקה מתאוששת אחרי פתיחה לא טובה שלה למשחקים. בעקבות הניצחון השוותה הנבחרת של חסן שלאטה את מספר הנקודות שלה לזה של אלג'יריה בראש הבית, אבל לאלג'יראים משחק פחות.

טבלת בית ג':

1. אלג'יריה 7 נקודות (3 משחקים)
2. מצרים 7 נקודות (4 משחקים)
3. זמביה 4 נקודות (3 משחקים)
4. רואנדה 1 נקודות (4 משחקים)


חוף השנהב עשתה צעד משמעותי לעבר המונדיאל, ועכשיו חסרה לה רק נקודה כדי להבטיח את הכרטיס. שער עצמי של סיידו בדקה ה-12 פתח את הסכר, ובמחצית השנייה הגיע צמד של דידייה דרוגבה (49 ו-65) ושערים של יא יא טורה (55) וקאדר קייטה (69). לפילים 12 נקודות מארבעה משחקים ולבורקינה פאסו השנייה שש בלבד, כך שנקודה מול מלאווי תספיק לדרוגבה וחבריו. במשחק שלא קבע דבר בבית ה' גברה מלאווי 1:2 על גינאה מצמד של צ'יופקו מוסוויה. עומאר קלבאנה כבש לגינאה.

טבלת בית ה':

1. חוף השנהב 12 נקודות
2. בורקינה פאסו 6 נקודות
3. גינאה 3 נקודות
4. מלאווי 3 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully