וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול: "אסור לנו להירגע נגד אף נבחרת"

הכוכב הספרדי מכוון גבוה ("רוצים לזכות בזהב"), אבל מתריע: "צריך ללכת משחק משחק". סקריולו: "חייבים לשחק פיזי"

זמן רב חיכו בנבחרת ספרד לחזרתו של השחקן הספרדי המרכזי כיום בעולם, הלא הוא אלוף העולם המכהן, פאו גאסול. הפורוורד, שזכה עם נבחרתו באליפות העולם האחרונה, הוסיף בסיום העונה הנוכחית גם אליפות נחשקת עם הלייקרס, ועתה הוא מפנה את תשומת ליבו אל אליפות אירופה שתתחיל ביום שני הקרוב. היום (שבת) סיפר גאסול על התחושה שלו לקראת האליפות הקרבה, על הפציעה שלו שמנעה ממנו להתאמן עם הנבחרת עד לפני מספר ימים, וגם על התבוסה במשחק האימון האחרון של ספרד, לליטא.

"התבוסה הזו אמורה לעזור לנו לדעת איך לא לשחק", אמר גאסול. "לא שיחקנו במאה אחוז, או עם האינטנסיביות המתאימה". הפורוורד הספרדי הצטרף לנבחרת כאמור רק ביום רביעי האחרון, כיוון שסבל מפציעה באצבע שהשביתה אותו. "אני ממש רוצה לשחק", אמר הספרדי הנהלב, שלא כמו חלק משחקני ה-NBA, לא מוכן לוותר על משחק עם הנבחרת הלאומית. "היה לי חודש עכשיו שבו הסתכלתי על אימונים ומשחקים, וזה היה קשה. ההחלמה גם לוקחת זמן".

על העובדה כי לא הספיק להתאמן ביחד עם הקבוצה, אלא רק עבד לבדו, אמר גאסול: "התאמנתי על השיטה של הנבחרת, ללא כדור, ככה שאני מכיר את כל התרגילים והתנועה, ועכשיו כל מה שנותר הוא לקשר בין השחקנים". על הנבחרת המאיימת שלה הוא משתייך, אמר השחקן: "הקבוצה טובה, אבל אסור לנו להירגע נגד אף נבחרת. ייתכן שיש לנו עליונות באיכות וברמה, אבל אם זה לא יהיה מתואם עם האגרסיביות, זה לא ישנה. אנחנו רוצים לזכות בזהב, אבל צריך ללכת משחק משחק. אסור לזלזל באף קבוצה".

אחד השילובים המעניינים שעשויים להתקיים באליפות הנוכחית הוא זה של פאו גאסול עם אחיו הצעיר, מארק, המשחק בממפיס. "מארק משחק מצויין", אמר פאו, "הוא בכושר הטוב ביותר, והוא סנטר דומיננטי. לגבי משחק ביחד, אני משער שנראה. אני אוהב לשחק עם מארק, אבל אנחנו חייבים לבדוק את האיזון בנבחרת, ולבדוק איך נוכל לשחק ביחד".

גם מאמן הספרדים, סרג'יו סקאריולו, שואף למטרה אחת בלבד: "מדליית זהב היא התשוקה, החלום והמטרה של הנבחרת כולה, אבל בשביל זה אנחנו צריכים לעבור את השלבים הראשונים בזהירות. איבדנו את השומרים הכי טובים שלנו מהאליפות הקודמת (קרלוס חימינזס, חוזה קלדרון, ברני רודרידז), אבל אנחנו חייבים לשחק פיזי", אמר המאמן. "גם לפני שנתיים היינו פייבוריטים, וכולם זוכרים מה קרה אז. הספורט מאתגר אותך ואתה חייב להתרכז כדי להגיע לאן שאתה רוצה. אנחנו יכולים לקחת את האליפות, אבל אני לא מסכים שהנבחרות האחרות הרבה יותר חלשות מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully