וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הפסידה ללטביה 1:0

סיפרו לנו שהגרלת מוק' המונדיאל סידרה בית קל ושנעלה לדרא"פ.עתה ישראל איבדה סיכוי, והקינוח: עימות בין קשטן לבניון

שחקן נבחרת ישראל, יוסי בניון, כועס על שהוחלף. ברני ארדוב
כיכב ולא בנסיבות הנכונות. בניון/ברני ארדוב

זהו, זה נגמר. אם מישהו עוד האמין שנבחרת ישראל יכולה לחולל נס ולעלות למונדיאל, הרי שהערב (שבת) גם האפשרות התיאורטית התנפצה לרסיסים. ישראל הפסידה 1:0 ללטביה, איבדה כל סיכוי לעלות לטורניר בדרום אפריקה ושמה חותמת סופית על קמפיין נוראי.

כשההגרלה בישרה על מפגשים עם יוון, שוויץ וגם לטביה, מולדובה ולוקסמבורג, מיהרנו לחגוג. סיפרו לנו שזה יהיה קל, שנחזור לבמה המרכזית של כדורגל הנבחרות אחרי 40 שנה, שזה קרב ובא. אבל המציאות טפחה על פניו של הכדורגל הישראלי ואחרי לילה לא שקט, מחר כולנו, התקשורת, האוהדים וכמובן השחקנים, יו"ר ההתאחדות והמאמן, נצטרך לתת את הדעת על כך.

נבחרת ישראל הופיעה הערב ל-20 דקות מצוינות ואחר כך נעלמה. בפתיחה קטן הצטיין, בניון היה טוב וברדה וגולן ניסו לסכן. הלטבים לא עברו את החצי והתרכזו במגננה, אבל הסצנה הזו לא ערכה יותר מ-20 וקצת דקות ואחר כך התפתח משחק עם שליטה אופטית של ישראל ולא יותר. ככה גם נראה כל הקמפיין שלנו, זה שכלי התקשורת ויו"ר ההתאחדות לוזון סיפרו לכם שהולך להיות קליל. חוסר תכליתיות, מעט דקות טובות לעומת הרבה מאוד רעות,. הערב אכלנו את מה שבישלנו.

בדקה ה-59 הכל התפרק. למרות המשחק השקול, גורקס עלה ראשון לכדור קרן ונגח פנימה, הלטבים עלו ליתרון וישראל קרסה. קשטן הוציא את עומר גולן והכניס את בן סהר וכמה דקות אחר כך הכניס את אבירם ברוכיאן במקום יוסי בניון. הקפטן בתגובה התעמת מילולית עם המאמן ועם משה סיני, פלט מספר מילים לא נעימות, נראה חסר מנוחה לאורך חצי השעה האחרונה וזה כבר לא היה כדורגל.

עכשיו אפשר להפסיק לעסוק בספקולציות, בחישובים ובתוצאות של משחקים מקבילים. ישראל לא תהיה במונדיאל וגם לא בפלייאוף. נשארו שלושה משחקים לסיום הקמפיין, נעביר אותם בחוסר עניין ונצא לדרך חדשה. אחרי הכל יש לנו ליגה נהדרת, שחקנים גדולים, מאמן נפלא, קהל תומך ויו"ר התאחדות גאון. יורו 2012, הנה אנחנו באים.

מהלך המשחק

דקה 2: קטן העלה כדור טוב מימין למרכז הרחבה, עומר גולן עלה טוב, אבל נגח החוצה מכ-7 מטרים.

דקה 8: יניב קטן בעט מ-20 מטרים, הכדור פגע ביריב לטבי ושינה כיוון, אבל ואנינס הצליח להדוף בקושי.

דקה 27: אלברמן ניסה להרחיק כדור במרכז המגרש, אבל למעשה בישל מצב לורפקובסקיס. האחרון פרץ לבדו מול אוואט, אבל גילגל לא טוב החוצה.

דקה 34: בן דיין הגיע ראשון לכדור גובה והוריד לכיוונו של גולן, החלוץ בעט יפה עם העקב מקרוב, אבל הכדור פגש את הקורה.

דקה 54: קטן קיבל מברדה כדור על סף הרחבה ובעט חזק בחצי גובה, ואנינס הצליח להגיע והדף לקרן.

דקה 55: ורפאקובסקיס הוליך התקפה מהירה של לטביה ומצא את קאונה, האחרון בעט שטוח, משמאל לימין והחוצה.

דקה 59: גול! גורקס האורח עלה מעל דקל קינן לכדור קרן ונגח מ-5 מטרים חזק ופנימה. 0:1 ללטביה.

דקה 78: ורבפקובסקיס פרץ לרחבה, הוציא כדור רוחב לרובינס שבעט סנטימטרים מהקורה.

דקה 90: ברוכיאן הפציץ מרחוק, ואנינס הדף ומיד קלט.

ישראל: דודו אוואט, יובל שפונגין, אבי סטרול, דקל קינן, דדי בן דיין, גל אלברמן (תמיר כהן, 46), בירם כיאל, יוסי בניון (אבירם ברוכיאן, 67), יניב קטן, אליניב ברדה, עומר גולן (בן סהר, 63).

לטביה: אנדריס ואנינס, אוסקרס קלאבה, דניס קצ'אנובס, דניס איבנובס, קספרס גורקס, ולדימירס קולסניצ'נקו, אנדרס רובינס, ויטליס אסטפייבס, אלכסנדרס קאונה (יוריס זיגאייבס, 81), גירטס קרלסונס, מאריס ורפקובסקיס

קהל אוהדי נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
המעטים שהגיעו קיוו ליותר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully