וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: שוויץ ניצחה את יוון 0:2

בזמן שנבחרת ישראל איבדה את הסיכוי להעפיל למונדיאל, חגגו השוויצרים בבית עם ניצחון 0:2 על יוון, והתקרבו מאוד לדרא"פ

בתחילתו של הערב, המשחק בין שוויץ ליוון סומן בראש ובראשונה כמאבק שיגדיר את המשך דרכה של הנבחרת הישראלית, תלוי בתוצאה. אלא שרצה הגורל והישראלים חרצו את גורלם בעצמם עם הפסד ללטביה, ושוויץ ו-יוון נאלצו "רק" להיאבק על המקום הראשון של בית 2. אם ההפסד הישראלי לא היה מספיק, הרי שאז הגיע המשחק בין שתי המובילות, שהבהיר עוד יותר עד כמה הבית שקיבלו שחקניו של קשטן היה חלש. 90 דקות של כדורגל משמים הסתיימו לבסוף בניצחון שוויצרי, 0:2, שמקרב מאוד את נבחרתו של היצפלד אל המונדיאל.

שחקן נבחרת שוויץ סטפן גרכטינג חוגג עם חבריו שער. רויטרס
ככה עושים את העבודה בבית. גרכטינג ושוויץ מרגישים מונדיאל/רויטרס

המשחק נפתח בקצב איטי במיוחד, ודווקא יוון, שעלתה בהרכב הגנתי במיוחד, שנועד כדי להוציא תיקו במשחק החוץ, שלטה במגרש. השוויצרים, שנישאו על גלי אהדה נהדרים של האוהדים הצבעוניים ביציע, חזרו אל המשחק והחלו לתקוף את שערם של האורחים, אבל מלבד שתי הזדמנויות בודדות, לא באמת הצליחו להתקרב אל השער המיוחל. שלוש דקות לפני סיום המחצית הגיע המאורע שכמעט וחרץ את דינו של המשחק, כשלוקאס וינטרה משך בחולצתו של שחקן שוויץ בזמן שהכדור לא היה במשחק, השופט החליט שזה מספיק עבור כרטיס צהוב, ו-וינטרה, שכבר נשא כרטיס צהוב ראה את האדום והותיר את היוונים ב-10 שחקנים.

מאותו רגע ואילך, האורחים לקחו צעד אחורה (אם זה אפשרי), ורק חיכו שהמשחק הסתיים. אלא ששוויץ לא הסתפקה בנקודה, ו-7 דקות מהסיום היא גרמה למיני רעידת אדמה בבאזל: כדור חופשי מצא את ראשו של גריכטינג, שנגח פנימה, הביא לנבחרתו 3 נקודות יקרות ושם את שוויץ בנקודה נהדרת להגיע לדרום אפריקה בשנה הבאה.

* במשחק נוסף שהתקיים הערב בבית 2, סיימו מולדובה ולוקסמבורג בתיקו 0:0.

מהלך המשחק

דקה 19: לאחר פתיחה מנומנמת, סבסטיאן פריי לקח את הכדור ומ-20 מטרים שלח טיל שנעצר רק אצל השוער היווני.

דקה 25: מצב טוב של היוונים, כשמהלך קבוצתי נאה הגיע לאמנטידיס, שמקצה הרחבה שלח כדור מפתיע אבל גבוה, מעל לשער.

דקה 41: אירוע מעורר מחלוקת, כשלוקאס וינטרה תפס את שחקן שוויץ ברחבה כשהכדור לא היה במשחק, וראה את הכרטיס הצהוב השני שלו במשחק, ולפיכך את האדום. יוון ב-10 שחקנים.

דקה 67: ההזדמנות הטובה במשחק הגיעה דווקא עבור היוונים, כשבעיטה של ניקוס ספירופולוס נהדפה על ידי השוער השוויצרי, והכדור הלך אל המשקוף, ונחת ליד הקו, אבל לא נכנס.

דקה 83: שער! שוויץ קיבלה כדור חופשי מקצה הרחבה, סטפן גריכטינג היה שם כדי לנגוח אותו מצויין ולקבוע 0:1 לשוויץ.

דקה 88: שער! יוון הרימה ידיים, השוויצרים יצאו למתפרצת, ולאחר מהלך קבוצתי נהדר, מסר פריי כדור רוחב שפגע במגן יווני, והכדור הגיע לפאדלינו שנגח מקרוב, 0:2 לשוויץ.

הרכב יוון: קוסטאס חלקיאס, לוקאס וינטרה, סוטיריס קירגיאקוס, ונגליס מוראס, ניקוס ספירופולוס, סוקרטיס פאפאצופולוס, קוסטאס קאצוראניס, חריסטוס פטסאצוגלו, דימיטריס סאלפינגידיס (גיורגיוס סמארס, 45), אנגלוס חריסטאס (אברם פאפאדופולוס, 73), יואניס אמאנטידיס.

הרכב שוויץ: דייגו בנאליו, אלאן נף, סטיב פון ברגן, סטפן גריכטינג, לודוביק מניאן, טרנקילו בארנטה, בנג'מין הוגל, גלסון פרננדס, מרקו פדאלינו, אלכס פריי, בלייס נ'קופו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
חלוץ נבחרת יוון, אנחלוס חריסטאס, מעל שחקן נבחרת שוויץ, לודביק מאנין. רויטרס
עברו את היוונים, עכשיו הם יכולים להכשיל רק את עצמם. מאנין השוויצרי נושא את חריסטאס על גבו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully