וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה מנצחת גם במשחקי ידידות

החבורה של קאפלו, שמחזיקה במאזן מושלם במוקדמות, גברה 1:2 על סלובניה. ניצחונות גם להולנד (0:3 על יפן) וגרמניה

בזמן שרוב נבחרות העולם מתכוננות בשיא המרץ למשחקים החשובים של קמפיין המוקדמות שלהם, נערכים גם מספר משחקי ידידות מעניינים, בין נבחרות שמרביתן צפויות לקחת חלק במונדיאל בדרום אפריקה. הולנד ויפן, שהבטיחו את מקומן בגביע העולמי, נפגשו באנסחדה ונבחרת האורנג' ניצלה מחצית שנייה טובה כדי לנצח 0:3. דרום קוריאה הרשימה עם 1:3 על אוסטרליה. אנגליה ערכה הכנה לקראת קרואטיה עם ניצחון 1:2 מול סלובניה, ובהמשך ייערך המשחק בין גרמניה לדרום אפריקה (21:45).

אנגליה - סלובניה 1:2

רגע לפני ההזדמנות לחגוג עלייה למונדיאל באיצטדיון וומבלי מול קרואטיה, אנגליה ערכה חימום אחרון כשאירחה את סלובניה. פאביו קאפלו מחזיק במאזן מושלם בבית 6, ובהחלט שינה את מצב העניינים בנבחרת שלושת האריות שנראתה מפורקת בתקופת סטיב מקלארן.

הקפטן ג'ון טרי, שהיה בספק למשחק בגלל פציעה במפשעה, פתח בסופו של דבר במרכז ההגנה לצד מתיו אפסון, מחליפו של ריו פרדיננד. בהתקפה הוצב אמיל האסקי לצידו של ווין רוני, שהוכשל ברחבה בדקה ה-31 על ידי הבלם האורח בוסטיאן ססאר. פרנק למפארד לא נכשל מול סמיר האנדנוביץ' וקבע 0:1 מהנקודה הלבנה. ארבע דקות לאחר מכן פגש רוני את הקורה, שהייתה השנייה של אנגליה במחצית, כשקודם לכן טרי כמעט וכבש.

כבר לאחר ההפסקה ערך קאפלו ארבעה חילופים, כאשר נתן מנוחה בין היתר ללמפארד וסטיבן ג'רארד והזדמנות לג'יימס מילנר, ארון לנון וג'רמיין דפו להוכיח את יכולתם. בדקה ה-63 שיתוף פעולה בין שני שחקני טוטנהאם הוביל לשער השני, כשלנון בישל ודפו בעט לרשת מחוץ לרחבה. חמש דקות לפני הסיום צימקה סלבוניה את התוצאה, כשזלאטן ליוביאנקוביץ' המחליף נגח לרשת אחרי הגבהה של אנדריי פקניק. אנדריי קומאץ', שחקנה של מכבי תל אביב, עלה מהספסל ושיחק 25 דקות.

הולנד - יפן 0:3

הנבחרת האירופית היחידה עד כה שהבטיחה את מקומה במונדיאל 2010 היא הולנד, שהיום אירחה את יפן, שאף היא יכולה להתכונן כבר בראש נקי לגביע העולמי, למשחק ידידות בארקה שטדיון, מגרשה הביתי של טוונטה. ברט ואן מרווייק, מאמן האונג', העניק הופעה ראשונה לבלם סלטיק גלן לובנס, כשגם השוער מישל וורם (אוטרכט), המגן גרגורי ואן דר וויל (אייאקס) והקשר דויד מנדס דה סילבה (אלקמאר) מקבלים הזדמנות פז בהרכב הניסיוני.

אחרי מחצית מאופסת וחלשה, התעוררה הולנד בזכות המחליפים אלג'רו אלייה וקלאס יאן הונטלאר. בדקה ה-69 בישל אלייה לרובין ואן פרסי שכבש את הראשון, וארבע דקות לאחר מכן נעזר ווסלי סניידר ברגל יפנית כדי למצוא את הרשת גם הוא. אלייה, שהיה יקיר אוהדי טוונטה עד שעזב בקיץ להמבורג, התכבד בבישול נוסף בדקה ה-87, כשהפעם הונטלאר היה המבקיע. סניידר נפצע במהלך המשחק ונלקח לבית החולים להמשך הטיפול, אבל כבר ברור כי הוא לא ישחק מול סקוטלנד ביום רביעי.

דרום קוריאה - אוסטרליה 1:3

הקוריאנים החביבים פתחו היטב את המשחק, כשכבר בדקה השישית מצא קשר בולטון, ילי צ'ונג-יאנג, את צ'ו-יאנג פארק, וחלוץ מונאקו לא התבלבל, ומול מארק שוורצר קבע 0:1. המארחת עלתה ל-0:2 בדקה ה-21 מטעות הגנתית נוספת, אותה ניצל הפעם לי יונג-סו. פטריק קיסנורבו צימק ל-2:1 בדקה ה-34 מבישול של מארק ברשיאנו, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לחלוץ פולהאם, סיאול קי-יאון, שנגח בדקה ה-87 את תוצאת המשחק.

גרמניה - דרום אפריקה 0:2

הגרמנים הסתדרו היטב עם מארחי המונדיאל בביי ארינה של לברקוזן, כששערים סופר מריו גומז בדקה ה-36 ומזוט אוזיל בדקה ה-77 עשו עבורם את העבודה. פיטר מאסיללה פתח בשורות הדרום אפריקאים, כמו גם ביבאן פרנסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully