וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר יונייטד צריכה להיענש כמו צ'לסי"

נשיא לה האבר מקווה שפיפ"א תנקוט ביד קשה נגד השדים האדומים, ש"חטפו" מידיו את פוגבה. צ'לסי הסתבכה עם מארסיי

אין החתמות שחקנים עד ינואר 2011 - זה כרגע העונש העומד נגד צ'לסי בגין צירופו שלא כחוק של הצרפתי הצעיר גאל קקוטה. האם גם מנצ'סטר יונייטד צפויה לגורל דומה? אם שואלים את אנשי לה האבר אז אין בכלל ספק.

נשיא הקבוצה הצרפתית מהליגה השנייה, ז'אן פייר לובל, מיהר להחמיא לפיפ"א על העמדה הנחרצת שנקטה בנושא, ומצפה כעת להחלטה דומה באשר לעניינו מול מנצ'סטר יונייטד, ש"חטפה" מקבוצתו את פול פוגבה, קפטן נבחרת הנערים של צרפת. "השחקן אמור היה לחתום על חוזה מקצועני ראשון אצלנו, אבל הוא לא עשה זאת כי יונייטד יצרה קשר עם הוריו והציעה סכומים אסטרונומיים עבור ילד בן 16", סיפר לובל לתחנת רדיו בצרפת.

לובל לא היסס ופנה לפיפ"א בנושא, וכעת ממתין לראות כיצד תגיב. "אני מקווה שנשיג את אותה התוצאה כמו במקרה קקוטה", אמר הנשיא. "זה יבהיר למועדונים הגדולים שהם לא יכולים לעשות ככל העולה על רוחם. יש חוקים שצריך לכבד".

עכשיו גם מארסיי כועסת על צ'לסי

כאמור, ביום חמישי החליטה פיפ"א שצ'לסי לא תוכל לחתים שחקנים חדשים עד ינואר 2011, בעקבות תלונה של לאנס באשר להעברתו של גאל קקוטה, קשר צרפתי מוכשר שנרכש על ידי צ'לסי ב-2007, כשעודד על ידי אנשיה להתנתק מחוזהו בקבוצתו הצרפתית. המועדון הלונדוני עבר על חוק שאוסר על קבוצות להחתים שחקן שהפר את חוזהו עם קבוצתו הקודמת ללא סיבה מוצדקת.

עתה צ'לסי עומדת בפני האשמה נוספת, הפעם מצדה של מארסיי. המועדון הצרפתי טוען כי צ'לסי החתימה ילד בן 11 בשם ג'רמי בוגה באוקטובר 2008, ועשתה זאת באופן לא חוקי. בוגה שיחק חמש שנים במארסיי, לפני שצ'לסי הציעה למשפחתו מגורים בלונדון תמורת העברתו לשורותיה. לטענת הצרפתים מדובר בעבירה, והם שוקלים לפנות לפיפ"א בנושא.

צ'לסי טוענת כי הילד הועבר לשורותיה לפני שמלאו לו 12 שנה ולכן מדובר בצעד חוקי, שאינו דורש אישור בינלאומי ממוסדות הכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully