וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן העדיף את גולן על סהר

פורסם הרכב הנבחרת מול לטביה (20:40, ער' 2) והמאמן יפתח עם חלוץ לוקרן, שישתף פעולה עם ברדה. יצחקי מחוץ לסגל

לאחר הכנות אינטנסיביות, אימונים והכנות טקטיות, מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, פרסם היום (שבת) את ההרכב שיפתח במשחק מוקדמות גביע העולם 2010 נגד לטביה (20:40, ערוץ 2). לאחר לבטים ארוכים העדיף קשטן את עומר גולן בחוד ההתקפה, על חשבונו של חלוטץ אספניול בן סהר. לצדו של גולן ישחק ליגיונר בלגי אחר, אליניב ברדה, ואת רביעיית ההתקפה ישלימו יניב קטן ויוסי בניון.

בעמדת המגן השמאלי העדיף קשטן את דדי בן דיין, כשאת מרכז הרחבה יאיישו הבלמים אבי סטרול ודקל קינן. בשער יפתח, כצפוי, שוער מאיורקה דודו אוואט, ואת הרביעייה ההגנתית משלים יובל שפונגין. בקישור האחורי יתופקדו בירם כיאל וגל אלברמן, וזאת למרות שהאחרון לא שיחק כמעט לאחרונה, וזכה לדקות מעטות יחסית במילואים של מנשנגלאדבך.

על ספסל הנבחרת יישבו השוער ניר דוידוביץ', בן סהר, דין מורי, אבירם ברוכיאן, תמיר כהן, יואב זיו וסלים טועמה. מי שנותרו מחוץ לסגל הם ברק יצחקי, קלמי סבן ולירן שטראובר.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, יובל שפונגין, אבי סטרול, דקל קינן, דדי בן דיין, גל אלברמן, בירם כיאל, יוסי בניון, יניב קטן, אליניב ברדה, עומר גולן.

אז מה הסיכויים?

* במקרה של הפסד: נגמרו הסיכויים. גם נצחונות בכל שאר המשחקים לא יעזרו.

* במקרה של תיקו:

1. ניצחון יווני על שוויץ - השחקנים של אוטו רהגאל כמעט ויבטיחו את המקום הראשון. ישראל תהיה חייבת לנצח את המשחקים הנותרים, כולל במשחק מול שוויץ, כדי להעפיל להצלבה.

2. ניצחון שוויצרי על יוון - שתי הנבחרות יתקרבו להבטיח את המקומות הראשונים, בהנחה שלא ימעדו מול הנבחרות הקטנות.

3. תיקו בין יוון ושוויץ - יוון תתקרב להבטיח את המקום הראשון, ישראל תצטרך לנצח בכל משחקיה הנותרים ולקוות לאיבוד נקודות של השוויצרים על מנת להגיע למקום השני.

* במקרה של ניצחון:

1. ניצחון יווני על שוויץ - יוון כמעט ותבטיח את המקום הראשון. ישראל תצטרך לנצח את כל המשחקים הנותרים, או לנצח ולקוות לאיבוד נקודות נוסף של השוויצרים על מנת להעפיל להצלבה.

2. ניצחון שוויצרי על יוון - ישראל תהיה חייבת לנצח את כל המשחקים הנותרים, ולקוות לאיבוד נקודות של שוויץ ויוון. בסיטואציה מסוימת, זה יכול להסתיים גם במקום הראשון בבית. אם יוון ושוויץ לא יפסידו במשחקיהם הנותרים, גם נצחונות ישראלים בכל המשחקים הנותרים לא יעזרו.

3. תיקו בין יוון ושוויץ: נצחונות ישראלים במשחקים הנותרים יבטיחו לה את המקום השני, כשאיבוד נקודות נוסף של היוונים עשוי להביא את הנבחרת של קשטן אפילו למקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully